Gå til innhold
Arkivverket

[#16967] Hans Andersen Fossum i Hole/Norderhov


Gjest Carsten Friis Fischer
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Friis Fischer

Hans Andersen Fossum i Hole, Buskerud født 1852 og død efter 1900. Hans var gårdbruger og havde tømmerkørsel.Gift med Maria Elisabeth Nielsdatter Huusher.De får 8 børn.1. Anna 1876 2. Peter 1878 3. Christian 1884 4. Lina 1885 5. Syver 1887 6. Karl 1887 7. Edvard 1890 8. Matilde 1898Alle født i Hole.Om der var flere børn er jo ikke umuligt.Nogen som har kemdskab til denne familie ?mvhCarsten Fischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorleif Solberg

Fossum er en husmannsplass under Hurum i Hole. Der ble Hans Andersen født 21/9-1852. Han flytter til nabokommunen Norderhov og blir viet i Norderhov kirke 18/5-1874. Alle barna hans blir døpt i Norderhov. Det er stor etterslekt etter ham på Ringerike idag. Hvis du vil oppgi din postadresse, skal jeg sende Deg de opplysninger jeg har. Jeg er interessert i å komme i kontakt med Deg, da jeg da kanskje kunne få hjelp til å finne noen kirkebokopplysninger i Landsarkivet i Viborg rundt 1900. Vennlig hilsen, Thorleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Friis Fischer

Hej ThorleifMin adresse er: Carsten Fischer Sct. Jørgens Vej 2 8800 Viborg carsten.fischer@webspeed.dkOg jeg vil hellere end gerne hjælpe dig med diverse kirkebogsoplysninger.Glæder mig til at hører fra dig.mvhCarsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.