Gå til innhold
Arkivverket

[#17033] Hvor ble det av : Antonsen - søsknene født på Horsberg i Bindal.


Gjest Ørjan Vollan Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Vollan Larsen

Hallo.Er det noen som vet hvor det ble av min oldefar Halvard Antonsen Sætervolls søsken? De vokste opp på Sætervollen på Horsberg i Bindal, sammen med foreldre Anton Jonsen Sætervoll, f. 1857, d. 1952, og hustru Albertine Margrethe Iversdtr.Storheil, f.1864 d. 1939, og disse søsken Magnhild og Halvard.1.Emma Ingardine Fredrikke Antonsdatter, f. 03.07.1886.2.Asmund Melgaard Antonsen, f. 18.08.1887.3.Johan Angel Marius, f. 07.02.1890, utvandret til Usa i 1906.4.Gudrun Irene Aslaug Antonsdatter, f. 17.11.1893.5.Trygve Rikard Antonsen, f. 27.04.1897, d.i Canada.6.Henry Gunstein Antonsen, f. 17.05.1899.7.Rudolf Lund Antonsen, f. 12.04.1908.(Reiste til Usa??).8.Anton Martinus Antonsen, f. 28.01.1910,( siste opplysning om han var at han bodde i Danmark og jobbet som skomaker, men noe usikkert).Jeg har prøvd å finne de uten å lykkes. Hilsen Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Ørjan Larsen

Hei Knut Olav. Takker for hjelpen, finner du flere av dem så er det supert. Finner du han her og: Anton Martinus Sætervoll, f. 1910. Han skal ha reist til København, men han kan jo også ha dratt til canada. Finner du om disse dro tilbake til Norge igjen?Trygve ble i canada det vet jeg, han døde der i 1989. Søk på navnet mitt og du finner mange uløste spørsmål....Hilsen fra Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.