Gå til innhold
Arkivverket

[#17046] Hvordan ta kontakt med etterkommere?


Gjest Ingeborg Kr. Støwer
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingeborg Kr. Støwer

Hei! Jeg har i dag vært i kontakt med Gravferdsetaten i Oslo.. Her fikk jeg oppgitt navn til sønnesønn av min oldefar! Har noen noen gode råd på hvordan jeg tar kontakt med han? Har telefonnummer og adresse...Vet ikke alderen hans, men faren var født i 1904, så han kan være fra 77 år og nedad.. Takk for tips! Mvh. Ingeborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Dersom du vil orientere deg på forhånd om alderen, kan du bruke skattelistene: http://www.nettsnok.no/Ellers er det bare å ringe - - Eg har nettopp ringa og gjort ein eldre kar kjent med sin ukjente tremenning i USA. Han blei glad for informasjonen, og dei har oppretta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeborg Kr. Støwer

Hei Harald! jeg gjorde som du sa!!! Han er født i 1938, er er dermed 65 år. Deretter ringte jeg, og han ble meget overrasket og glad!! Han er fetter av min mor, og har aldri vist om denne greina... Vi har nå opprettet kontakten, og skal snakkes når han er tilbake i Norge, han er på ferie i utlandet, men har man vidrekoblet mobil er alt mulig!!!!!! Jippi!!!!!! Endelig høster alt arbeidet frukter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeborg Kr. Støwer

Ja, helt enormt!!Takk skal du ha Laila!! Kunne jeg bare ha lykkes med oldemor Pauline nå så...Har ei som skulle se på saken min i USA. Hennes mormor var min manns tante som reiste i 1912, til Minnesota. Søstera slo seg ned i Oregon. De 2 allene har mellom 180 og 200 etterkommere bare i USA!!! Møtte ganske mange i 1996, da vi var på rundreise i 5 uker..:-) Ha ei god natt alle slektforskere...Ingeborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.