Gå til innhold
Arkivverket

[#17061] Anna Nielsd. f. ca 1809, Lie i Voss prestegjeld - hennes foreldre?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Kan noen hjelpe med å finne Annas foreldre? Lenke Og gjerne også teorier/fakta om hvorfor de kom til Askøy... Ser ut som det har vært mye innvandring til Askøy på den tiden - kort etter 1800?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Ifl. Familysearch er en Anna døpt 6. november 1808 i Voss. Foreldre: Niels Olsen og Britha Hermundsdatter.Jeg vet ikke om dette er den riktige Anna, men det er vel verd å undersøke nærmere.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Takk, Laila! Men ingen av dem kom fra Lie, ser det ut for. Da de giftet seg (i 1811?!), var hans gard Herre, og hennes 'Yggre'. Så jeg er litt usikker på det der... Og ingen av dem døde i Askøy. - men Anne kan jo ha kommet alene til Askøy, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er mogeleg ho er dotter av Nils Larsen og Kari Sjursdotter. Nils er fødd på Langeland i Evanger (som då høyrde til Voss) og døyr på Haugland kring 1832, medan Kari døyr der 1852. Dei kjem til Haugland kring 1820 og får ein son der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ser i ettertid at Hjeltnes er kome fram til same teorien. Men eg kan no stadfeste at Nils og Kari kom til Haugland og fekk ein son der. Så det er nok rette foreldra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Tusen takk, Olav! Ja, du var jo interessert i desse folka, du og, hugsar eg no.Og Bjørn - som alltid - takk!! (Eg hadde tenkt på Evanger - av ein eller annan grunn)Men stemmer det at det var mykje innvandring til Askøy på den tida? Eg syns det kjem folk frå heile Hordaland og Sogn hit akkurat då? Kva i alle dagar ville dei her? :) Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det var nok 'folkevandringstid'. Mange frå Askøy flutta inn til byen kring 1800. Krig 1807-14, naudsår og folkeoverskot/underskot ymse stader, gjorde at folk flutte på seg. Difor kom det mange til m.a. Askøy tidleg på 1800-talet, særleg frå Jølster, men òg frå andre bygdelag. Voss var mellom dei andre. Neste utflyttingsbolk frå dei same områda, førde folk over 'dammen' til Amerika kring midten på 1800-talet (jfr. namngjetne Knute Nelson som drog over frå Evanger med mora kring 1840).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.