Gå til innhold
Arkivverket

[#17075] Etterkommere etter Oline Gundersen født 1863 i Molde (Årrø)


Gjest Truls Songstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Truls Songstad

Jeg søkere etter etterkommere etter Oline Gundersen som var født i 1863 og som kom til Bergen og fikk en sønn der i 1892. Vet noen om flere eller hvor det ble av Oline? Søker også hennes søsken. Vet om Karen Andrikke født 22.7.1857 men vil gjerne vite om flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truls Songstad

Jo det er rett familie i 1865 Berit, og barnet ble satt bort utenfor Bergen. Oline fikk to barn i Bergen. Den ene av disse (som ble satt bort)har en sønn som nå er 85 år og gjerne vil vite mer om sin fars familie. Se ellers 13029 i arkivforum. Jeg lurer altså på hvor det ble av Oline, om hun fikke flere barn og om hun kanskje giftet segn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truls Songstad

Det kan det meget vel være. Jeg finner forrøvrig Oline i folketellingen 1891 som tjenestepike på fødseslstiftelsen. Rett nok står det at hun er født i Masfjorden, men her tror jeg det kan være en forveksling med damen i linjen over. Den damen er født i Bolsø og da er vi nær Årø og Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.