Gå til innhold
Arkivverket

[#17082] Thorgrim Olsen frå Gran, f. 1854, til USA 1879 - kona Maren Johansdtr frå Asker


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Thorgrim Olson, opphavleg frå plassen Søhagen, Raknerudeiet i Gran på Hadeland, var fødd på Jorstad i Gran 22.11.1854. Han tok utflytting til Christiania i 1877, men er skriven som emigrant frå Hadeland til Mona, IA i juni 1879. Han var ugift ved utvandringi, men gifte seg i USA (vigsli enno ikke funni) med:Maren Gustava Johansdotter frå Bondibruen i Asker, fødd i Asker 1.7.1853.Thorgrim var murar, og han og Maren busette seg i Logan, Cache Co., UT der Maren døydde 20.3.1885. Det er oppgjeve to søner, Thorgrim Einar fødd i UT 1885 og so denne guten:* John Frederick, fødd 15.5.1880, i amerikanske kjelder (FamilySearch) sagt å vera fødd i Christiania.Dersom denne fødselsdatoen og fødestaden er rett, so er han IKKJE son av Thorgrim Olsen, men kan dette stadfestast?Kan nokon hjelpa meg å finna utvandringi til Maren Gustava Johansdotter og sonen John Frederick? Ogso foreldri hennar, Johan Erlandson og Karen Mathea Eriksdotter, skal ha utvandra!På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til deg, Laila, for innlegget ditt frå i dag. Eg burde ha nemnt at Thorgrim Olsen var gift TO gonger. Dei fire borni nemnde i 1900-teljingi var born av Thorgrim Olsen og Karen Susanna Pedersdotter frå Elvetun i Hafslo (1862-1898). Men då er det underleg at ikkje dei to borni som Thorgrim fekk med første kona si, er nemnde i 1900. Kanskje du, Laila, kan finna dei òg? Kan dei ha butt hjå besteforeldri Johan Erlandson (f. 1806) og Karen Mathea (f. 1817)?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Dette problemet har lege på ''hold'' alt for ølenge, utan at det har gjeve noki løysing. No vil eg gjerne få ta det opp att:Det er framleis eit stort mysterium kva tid dei utvandra, Maren Gustava Johansdotter frå Bondibruen i Asker, fødd i Asker 1.7.1853, og son hennar, John Fredrik, f. i Christiania(?) 15.5.1880. FT1910 seier han utvandra i 1883 (eller 1885? - vanskeleg å lesa (Lenke F&ln=Olson&st=r&ssrc=&pid=28793821).Eg vionar det let seg gjera å løysa dette problemet og takkar so mykje for alle godxe tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg ser at Maren Gustava var tjenestejente i Kristiania i 1875, bosatt i Edvard Stormsgate - [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f70301&gardpostnr=1006&personpostnr=31837&merk=31837#ovre>Lenke. Edvard Stormsgate ligger vel i Trefoldighet krets.Så vidt jeg vet, er det mangler i emigrantprotokollene for Kristiania i Digitalarkivet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Carsten for flotte og nyttige innlegg!Gjennom det siste innlegget veit me følgjande:* Den Thorgrim Olson som utvandra i 1879, er IKKJE den me leiter etter.* Thorgrim Olson og Maren Gustava MÅ VERA VIGDE i Noreg, rinmelegvis i Christiania.* Huslyden utvandra truleg samla, ein eller annan gong mellom 1881 og 1885. Listene er ikkje komplette, men 1884 peiker seg ut som eit sannsynleg år...(?).Er det då mogeleg å finna ut kva tid (og kvar) Thorgrim og Maren gifte seg?Eg takkar på ny for kjempefine opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Og der dukka ''jamen santen'' vigsli opp før eg fekk snudd meg! Eg er ogso mektig imponert over Carsten, men du er då sanneleg ikkje so borte vekk du heller, Grethe!!Ein ny stor takk til dykk båe for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.