Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ronny Folkvord

[#17085] John Knutson Nergaard m/fam. - utv. til Amerika 1876

Recommended Posts

Gjest Ronny Folkvord

John Knutson Nergaard m/fam. fra Surendalen (Rindal) reiste fra Trondheim 11.5.1876, til Mankato, Minnesota. Familien bestod av:John K. Nergaard 34 Randi Nergaard 36 Ole Nergaard 11 m Gjertru Nergaard 8Jeg finner de igjen i folketellingen 1880 i Minnesota. De bor da i Wergeland Township, Yellow Medicine County. De har da også fått sønnen Carolus, f. 1879.Jeg skulle likt å vite hvor det senere ble av disse. Kan noen hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila N. Christiansen

Vel, skulle ønske vi hadde sluppet å lete, de brukte navnet Knutson i USA: LenkeSKal se om jeg finner dem i 1900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ronny Folkvord

Tusen takk, Laila.Jeg søkte i basen over døde i Minnesota 1908-1996 og fant både John Knutson og kona der, samt sønnen Carl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila N. Christiansen

Da bestiller du dødsattestene, og kontakter Historical Society i Yellow medicine, de har sikkert masse flott! Laila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.