Gå til innhold
Arkivverket

[#17095] Nora Coffman i Montana?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Kan noen hjelpe meg med litt informasjo om Nora Coffman. Jeg har fått oppgitt at hun bodde i Montana og at det er finnes følgende opplysniger om henne:Nora Anderson f. 28. des. 1884 Wisconsin gift 6 DEC 1903 med William P. Coffman født 1 JAN 1876 in Denmark, Washington Co., Minnesota Barn: Reitar CoffmanJeg har fått info om at hun bodde i staten Montana, men ikke noe ut over dette. Hun skulle visstnok ha en sønn ved navn Reitar og da antar jeg at han het Coffman til etternavn slik hun gjorde. Søsteren til Nora:Hattie Anderson f. OCT 1885 in Minnesota gift med Leonard Parker born about 1883.Dette paret flyttet sannsynligvis til staten New York og en nevø av henne flyttet også til staten New York og bodde ved Niagara Falls. Det var James Vincent Fetterley født 19 MAR 1901 Zimmerman, Montana Death: 01 OCT 1967 (in NY?) gift med Gene Elsie Morris Family.Er det mulig og oppspore hvor disse personene bodde og om det er mulig at der finnes etterkommere etter dem der i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Alt du vet Laila du er bare helt fantastisk flink til å nøste opp i alt det jeg ikke kunne finne ut uten din hjelp. Jeg visste ikke at det var mulig å søke opp i dette på Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Terje, det er jo bare å prøve... ja det var faktisk det jeg gjorde.. men, jeg skrev REITAR ikke REITERLenke(det er Reitar du har skrevet i innlegg 1) Nå drar jeg til Bergen..hade Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.