Gå til innhold
Arkivverket

[#17209] Sigvald Rønne f 1910 (1/12)


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
Gjest Mette Gjertsen

Har funnet litt mer, så kanskje noen kan hjelpe meg nå...jeg kommer ikke lenger jeg!Faren til Sigvald heter Ola Olsen Rønne, og skal være sjømann. Har fått opplysninger om at Sigvald skal være døpt i Arnafjord kirke 11/12-1910. Men har ikke den kirkeboka tilgjengelig selv.Mvh Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg trur du lyt studera kyrkjeboki eller klokkarboki for Arnafjorden for å vera sikker på namnet til barnefaren og eventuelle detaljar om han; i alle fall klokkarboki skal vera filma og tilgjengeleg på Riksarkivet.Eg har nemleg to alternativ til deg, dersom Ole Olson var frå Luster:* Ole Olson Røneid alias Ole Ronnie, gardbrukarson, fødd i Luster 27.1.1892, utvandra til Amerika 3.3.1910 og vart farmar nær Starbuck i Pope Co., MN, men døydde i Morris, MN 22.1.1974. Han var ugift.* Ole Olson Røneid alias Ole Johnson, husmannsson, fødd i Luster 28.11.1891, utvandra til Amerika 18.2.1910 og skal ha vore farmarbeidar nær Fargo, Cass Co., ND, men han døydde i ung alder, truleg ugift.Vonar dette vil vera til hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Marit Rambjør

Hei Mette. Fekk ikkje e-postadressa di til å virka, trulig er den for gamal. Så eg forsøker her. Tenkte kanskje det nyopna arkivet over krigseglarar på, “Vestnorsk utvandringssenter” på Sletta i Radøy http://www.utvandringssenter.no/Kunne vera av interessa om du fremdelast ikkje har funne kvar Sigvald blei av etter krigen. Opplysningar i register er kunn tilgjengelig ved besøk på senteret, det er til og med forbod mot å kopiera opplysningane (dei vil ha besøk ).Blandt innhaldet i registeret er alle som forliste under andreverdskrig med bustad mellom Stavanger og Trondheim. Og register over alle (?) norske krigsseglarar som busette seg i utlandet. Også alle norske båtar som blei senka er det oversikt over. .MVH Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Hei Marit :)Tusen takk. Dette var jeg ikke klar over....og har fått ny mail. Den nye er mkagjert@online.no (Har vært litt 'borte' en stund, men nå er jeg tilbake da :)Mvh Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.