Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ivar Fylling

[#17260] Nils Rasmussen, f ca 1770 Ørjasæter??, innflyttar til Hildre før 1814

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Nils Rasmussen blir gift 2 g 1 mai 1814 med Canutta Thoresdtr Alvestad. I 1815-folketeljinga bor han på Hildre i Haram med 2 søner frå 1. ekteskap: Lars Nilsen f 20.10.1797 og Ingebrigt Nilsen f 8.2.1801.I 1801-folketeljinga er han ikkje i Haram. Den mest 'nærliggande' med rett alder og med 'rett' son er Nils Rasmussen på Ørjasæter i Sunnylven. Eg trudde dette var same person. Ifølgje Sunnylvsboka (og Oddvin Ørjasæter i Trondheim) heiter husfaren på Ørjasæter Nils Larsen, og han flytta ikkje ut frå Ørjasæter!Kan det finnast ein annan Nils Rasmussen som passar til Nils Rasmussen Hildre i 1815 ?? Eg la dette inn på Arkivforumet, men sjølv om det er 'arkivfeil' høyrer det vel heime her.Ivar Fylling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ivar Fylling

Dette problemet er løyst, sjå post 17245. Eg sende spørsmålet til 'feil' forum først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.