Gå til innhold
Arkivverket

[#17266] Augustinus (Øystein) Vereide (Augustinusætta)


Gjest Magnus Klausmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnus Klausmark

Jeg lurer på om det er noen som vet hvem som er foreldrene hans??En kilde jeg har sier at hans foreldre/far er Olav Havtorson Giske. En annen kilde sier at hans foreldre er Peter Gudleikson Y. Eide og Katrina Sigurdsdatter Vereide.Og kansje noen vet når han ble født, sånn ca. ?? Jeg vet bare at han er født mellom 1292-1350, eller rundt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Sidan du Magnus er forholdsvis ny her (fyrste innlegg ca 1/2 år sidan) har du gjerne ikkje lese gjennom alle tema som finst her allereie. Det er lurt å ta eit søk i tema for å sjekke om her ligg same emne frå før, og i så fall kan du rett og slett skrive eit nytt innlegg i dette emnet - då får ein løfta opp den gamle strengen; med all informasjon som ligg der er det lettare å kome vidare, dersom det i det heile let seg gjere .. Skriv du VEREIDE i søkefeltet, vil du finne at temaet som Vigerust refererer til, er nr 4012.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eit lite tips til: Det er alltid lurt å oppgje kvar du har informasjonen frå. I staden for å skrive 'en kilde' og 'en annen kilde', kan du heller skrive 'i boka til...' eller 'i ei ættetavle laga av..' - då er det mykje lettare for andre å hjelpe til. Kanskje finst det andre arbeid som har underkjent den kjelda du viser til.Så mitt tips er: gå tilbake til 4012, skriv inn opplysningane dine med kjeldetilvising, og så får vi kanskje nye synspunkt på denne spennande slekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Magnus Klausmark,Vi mottar feilmelding på e-postadressen din. Vær så vennlig og bekreft adressen ved å sende en e-post til digitalarkivet@uib.noDet er arbeidskrevende for oss å motta og behandle disse feilmeldingene, samtidig som du går glipp av meldinger fra serveren vår når det er kommet svar til deg i debatten du startet. Vi ser oss derfor nødt til å stenge debatten om du ikke sender oss en bekreftelse innen en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.