Gå til innhold
Arkivverket

[#17319] Marte Jacobsdatter f ca 1785, Jacob Kalhaugen


Gjest Ivar Fylling
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Marte Jacobsdatter Kalhaugen vart gift med korporal Martinus Iversen Muri frå Valldal i KK i Bergen 27 okt 1811. Ho er innført som 1 div. pike.Dei busette seg i Valldal og fekk etterkomarar der. Er det nokon som veit kvar Jacob Kalhaugen(?) kan finnast?Ivar Fylling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det nermeste en ser ut for å komme til dette navnet, Kalhaugen, er i Haslo i Sogn.I FT 1865 : Kalhagen og Kalhagehaug i Hafslo, S & FI FT 1801 : Kalhag i Hafslo, S & FI 1701 : Kalhage i Holmedal, S & FKanskje en ide å undersøke der?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kaalhaug i Skånevik og også Kaalhaugen i Vikør. Begge i FT 1865.Det er vel bare snakk om uttalelse her, så der er vel det samme navnet.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Fylling

Takk for tipsa! Eg trur eg har eliminert Kalhaugen i Surnadal. Aktuelle bygdebøker som dekkjer Holmedal, Hafslo, Vangen, Skånevik og Vikør har eg ikkje fått tak i enno. Eg meiner å ha høyrt om ein plass som heiter Kalfaret. Kan det ha vore ein 'Kalhaug' der? Ivar F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.