Gå til innhold
Arkivverket

[#17341] La deg ikke lure!!!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

Selvfølgelig lar vi oss lure. Bare se her:LenkeTiltaket er sikkert godt ment, men en ren avskrift av bygdebøker betyr jo at man drar med seg alle feilene som er der, og det er det ganske mange av i disse bygdebøkene. Et annet spørsmål er jo forholdet til opphavsrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Vell, jeg skiller jo litt mellom det å lure folk til å betale for noe som allerede ligger på nettet gratis og det å bistå med opplysninger fra bygdebøker etc. som en ikke finner på nettet. Tar jeg feil?Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kaasin

Lar meg ikke provosere av Løbergs link. Kåsa ser ut til å arbeide med rene linjer. Han forteller hvordan opplysningene fremkommer. Evt. kunder slipper en masse arbeid. ok.Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Lars:Kjenner du noen som har mottatt en 'skreddersydd' slektshistorie fra Øystein Kåsa? Hva er deres eventuelle reaksjon?Og hva slags priser opereres det med? Jeg ser han har flere forskjellige 'bøker' som tilbys.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Trond:Hvilken Løberg er det du lar deg provosere av? Det har ikke deltatt noen ved navn Løberg i denne ordvekslingen.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kaasin

Selvsagt.vdr innlegg 2.En uforbeholden unnskyldning til Lars Løkkebø for navneforveksling. Og... tusen takk for til Are for hans påpekning.Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kaasin

AreNår vi først ser ..... .. , Are.Jeg lar meg ikke provosere...., Ditt innlegg konkluderer med at jeg lar meg provosere. Hvilken kilde skulle du ha til det ???Med glimt i øyetfra Trond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Selvfølgelig ; -). Det skulle vel ha vært: Hvilken Løberg er det du ikke lar deg ..... osvSvaret på begge bør vel da være INGEN.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.