Gå til innhold
Arkivverket

[#17357] Nils Olaus Young og Charlotte Elisabeth Graah


Gjest Torgeir Kvalvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten Isacsen

Det er riktig at N.O Young var gift med en Graah. Knud Graah 1817-1909 Knud Davidsen Graah 1770-1827 David Olufsen Graae 1727-1775 Oluf Davidesn Graae 1702-1736 David Olufsen Graa 1666-1713 Ole Hansen Graa 1630- Hans Jonsen Graa 1595-1670 John Olufsen Graa 1562-1626 Ole Lauridzen Graa 1530-1599 Lauridz Jörgensen Graa 1513-1532 Jörgen Lauridzen Graa 1470?-1532 Lauridz Andersen Graa 1450?-1500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Hei Sten, og takk for at du har blåst liv i dette temaet igjen. Dette er et utrolig forum. Kan jeg spørre hva som er kildene til disse opplysningene? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hans Graah-Hagelbäck

Hej, Jag heter Hans Graah-Hagelbäck. Jag vet att min farfars brorsson Kristian Graah-Hagelbäck har släktforskat bakåt i våran släkt. Min farfar hette Björn Graah-Hagelbäck./Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Hei, Hans. Takk for innspill fra Stockholm. Vet du hva Björn Graah-Hagelbäcks mor, med andre ord din oldemor het?Kristian må vel bli noe sånt som din fars kusin. Har han lagt noe materiale ut på nettet eller er det noen annen måte å få ta del i hans funn på? Hilsen Torgeir (som ikke er av Graah, men mine barnebarn er det;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.