Gå til innhold
Arkivverket

[#17385] Kven var foreldra til Tobia f.1840 Høgsfj. Stav ?(Rogaland)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har desse:LenkeI Fam.Search har eg funne Gustav Knudsen og Tobia Thorsdtr. (dei giftar seg 12.04.1866) er det dei samme som eg har funne i FT 1900??Eg kan ikkje finna nokon ved namn Tobia Torsdtr i FT 1865.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Jeg har ialle fall funnet en kandidat Tobia Torsd. ug 23 , i 1865 for Høgsfjord , under gården Nygaard ( Gjestelandsplads)-foreldre Tore Isaks. og Sessel Rasmusd. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ved søk på Tobia Tors.... Rogaland 1865 finn eg desse:1)Tobia Torsdatter, Høle kommune f.1843 Fødested:Høgsfjord pr.gjeld.2)Tobia Torsdatter, Høyland Kommune f.1855 Fødested: Hetland pr. gjeld.3)Tobia Torsen, Hetland kommune f.1849 Fødested:Hetland Pr. gjeld.Alle desse er litt yngre enn ho du leitar etter, men f. 1843 kan vel gå.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ser at kandidat 1 hjå meg er den same som Tove har funne i ft.1865. Ho er då å finna under Nygaard (Gjæstelands Plads) i Høle kommune. Søsken: Rasmus Torsen deres Søn ug 1841 Høgfjords Prgj. Tobia Torsdatter deres Datter ug 1843 Høgfjords Prgj. Tore Torsen deres Søn ug 1847 Høgfjords Prgj.Helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takkar og bukkar :-)) !!Eg ser at eg har gjort ein 'feil', eg søkte etter fødde 1840 + - 2 år, difor kunne eg ikkje finna den som evt. er den rette...Det er vel mogeleg at kandidat nr.1 er rett.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har fått hjelp til oppslag i kyrkjeboka, og kand.nr.1 var rett!Og ho vart ikkje fødd verken 1840, eller `43, men i `44, svært pålitelege desse opplysningane :-))Eg takkar enno ein gong for rettleiing!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.