Gå til innhold
Arkivverket

[#17389] Nes Hedmark, Peter Simensen og hans første ektefelle


Gjest Steinar Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Gundersen

Peter Simensen ble født 30.juli 1864 på Simenstad på Nes.Han gifter seg antagelig på Nes men jeg vet ikke med hvem. Jeg vet at hun døde 27.desember 1896. Jeg ville gjerne vite hva hun het og helst når de giftet seg.Ekteparet fikk i hvertfall en sønn Sigvart født 1891. En Paul har vært nevnt. Kan noen slå opp dette for meg?Peter giftet seg for andre gang med Elise Eriksen fra VangHilsen Steinar (steinargundersen@hotmail.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Fattiglem Anne Marie Eriksdatter, gift med dagarbeider Peter Simensen døde 27.12.1896, begravet 05.01.1897. Bopel Nystuen. Hennes fødselsdato er oppgitt til 19.01.1860, Hoelseie. (Nes Mini 11 1887-1905 2/4 no.1).De ble viet 26.12.1891, Petter Simensen og Anne Marie Eriksdatter, han sønn av gårdbruker Simen Pedersen og hun av inderst Erik Hansen. Forlovere var Simen Johnsen og Gunnar Olsen. (Nes Mini 8 1883-1905 2/2 f.21 no.23)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.