Gå til innhold
Arkivverket

[#17423] Kirkebøker - Forsand sogn i Høgsfjord prestegjeld


Gjest Liv Ofsdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Hei.... Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ute etter min mors og mulig min onkels dåpskilder. De ble født i Forsand sogn i Høgsfjord prestegjeld i 1918 og 1919. Det jeg ikke finner ut av er hvilke kirkebøker dette står i og evt. hvilke jeg kan fjernlåne fra bibliotek i Rogaland? Er det noen som kan hjelpe meg med dette?Takknemlig for alle tips :)Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Hei....Mmmm....takk for linken....men der har jeg sett. Det finnes altså ikke KB lenger enn til 1917 for Forsand. Det jeg kanskje var litt ute etter var om noen lokalkjente kunne si noe om de som bodde i Forsand var innlemmet i et annet kirkesogn etter 1917, siden det ikke er filma lenger.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Dersom du tar kontakt med statsarkivet i Stavanger så får du opplyst hvilke kirkebøker som er tilgjengelige for den perioden du søker .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

HeiJeg burde vel ha sagt i fra....jeg har via Statsarkivet fått vite at kirkebøkene ikke er avlevert.... deretter ringte jeg kirkekontoret og fikk de opplysningene jeg var ute etter....Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.