Gå til innhold
Arkivverket

[#17441] Marie Pedersdtr f. 1815/16 Fræna pr.gj. Møre & Romsdal


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Denne personen er allerede nevnt i 11485, men da var det hennes mann (Lars Larsen Bolsø) jeg var på jakt etter.Jeg undres på om det finnes bygdebøker fra området Fræna, Vågsøy, Aukra.I FT 1900 står hun kun som Marie Bolsø :[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01502&variabel=0&postnr=1306&fulle=true&spraak=n>Lenkefamilien i 1865 :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha, det var en fin link. Jeg fant1. Bygdeboka. - Utg. Møre forlag. 1983-84. 2 b. - Kategori: Bygdehistorie B.1: Kristian Opstad: Aukra, Midsund og Sandøy : Delvis delar av Fræna og Molde ytre strøk. [Til 1838]. Frå skulesoga ved Ivar Sundsbø. - 1983. 476 s. B.2: Aukra, Midsund og Sandøy : [Etter 1838] / Frå skulesoga ved Ivar SundsbøRed. Kristian Opstad. - 1984. 443 s.2. Johan Julnes: Bygdebok for Aukra : Gard og slekt. - Utg. Aukra kommune. 4 b. 502, 534, 409 og 425 s.3. Aukra gjennom tidene : Lokalhistorisk skrift. - Utg. Aukra sogenemnd. 1978-.Men har ikke selv mulighet til å få tak i disse.Det ser ikke ut for at Frænes eller Aukra er kommet med i Family Search. I Aure derimot er det tre Marie Pedersdtr født i 1815.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest annette pedersen

Marie pedersdatter og lars larsen bolsø er min familie igennem min mormor som var norsk jeg er meget interesseret i kontaktvenlig hilsen annette L Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ta gjerne kontakt : kelly.petit@wanadoo.frDisse menneskene er forfedrene til mine barnebarn.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.