Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Ketil Firing Hanssen

[#17461] Lillestrøm 1900

Recommended Posts

Folketellingen 1900 for 0232 Lillestrøm finnes ikke ved å benytte valgene Type, Dåverande område, Dagens område, 1900 eller Søk.

Nix.Lillestrøm 1900 finnes her:LenkeDet finnes imidlertid ingen lenke dit. En omvei er å gå via treff i landsomfattende søk. En annen mulighet er å endre kommunenummeret i URLen. Men ingen inngang via menyen...

På oversikten over FT-1900 for Akershus finnes ikke lenke til 0232 Lillestrøm:Lenke

Det er fremdeles ikke mulig å komme til FT-1900 Lillestrøm ved bruk av Databaseveljaren. Men landsomfattende søk gir treff på Lillestrøm.LenkeFeltnavn er 'helt på trynet' i denne databasen.

Guest Jan Oldervoll

Lillestrøm-opplysningane finst under Skedsmo. 0232 er difor stilt passiv hos oss og kan ikkje nåast frå databseveljaren. Den var ikkje stilt passiv då landsomfatande søk vart generert, difor er den med der. Hadde det ikkje vore for at eg no arbeider med eit heilt nytt (og sterkt forbetra) systeme for søk over mange basar ville eg har retta det. Men no må eg først vurdera kor mykje arbeid det er.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.