Gå til innhold
Arkivverket

[#17461] Lillestrøm 1900


Gjest Ketil Firing Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ketil Firing Hanssen

Folketellingen 1900 for 0232 Lillestrøm finnes ikke ved å benytte valgene Type, Dåverande område, Dagens område, 1900 eller Søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Nix.Lillestrøm 1900 finnes her:LenkeDet finnes imidlertid ingen lenke dit. En omvei er å gå via treff i landsomfattende søk. En annen mulighet er å endre kommunenummeret i URLen. Men ingen inngang via menyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Ketil Firing Hanssen

Det er fremdeles ikke mulig å komme til FT-1900 Lillestrøm ved bruk av Databaseveljaren. Men landsomfattende søk gir treff på Lillestrøm.LenkeFeltnavn er 'helt på trynet' i denne databasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Lillestrøm-opplysningane finst under Skedsmo. 0232 er difor stilt passiv hos oss og kan ikkje nåast frå databseveljaren. Den var ikkje stilt passiv då landsomfatande søk vart generert, difor er den med der. Hadde det ikkje vore for at eg no arbeider med eit heilt nytt (og sterkt forbetra) systeme for søk over mange basar ville eg har retta det. Men no må eg først vurdera kor mykje arbeid det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.