Gå til innhold
Arkivverket

[#17482] Oppslag i bygdebok for Bjerkreim, Rogaland.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Kan du sjå om du finn Johannes Børildsen, (Hovland, Ørsdalen) mogeleg gift med Malli Tollefsdtr., eg vil gjerne vita det som står om dei og foreldra deira.Eg treng ikkje meir enn det :-)Venleg helsing frå Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Helge Trelsgård

Johannes Børrildson Hovland dpt. 21.4 1799, d. 20.8 1870. Sønn av Kirsti Joensdtr. Vassbø og Børrild Johannesson Hovland. Gift 3.6 1825 m. Malene Tollefsdtr. Bjerkreim dpt. 28.10 1800, d. 29.4 1864. Datter av Ingeborg Larsdtr. Røysland og Tollef Hansson Bjerkreim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Helge Trelsgård

Børrild Johannesson Hovland dpt. 3.1 1768, d. 29.4 1811 sønn av Joren Børildsdtr. Grøtteland og Johannes Knudson Hovland. Gift 21.6 1791 m. Kirsti Joensdtr. Vassbø, dpt. 25.3 1763, d. 7.2 1838, datter av Kari Knudsdtr. Hovland og Joen Johannesson Vassbø.Tollef Hansson Bjerkreim, dpt. 1.1 1773, jf. 2.2 1806, sønn av Ingebor Stålesdtr. Tjørn og Hans Tollefson Bjerkreim. Gift 6.11 1795 m. Ingeborg Larsdtr. søre Røysland, dpt. 16.7 1769, d. 17.4 1838, datter av Malene Ånensdtr. Gjedrem og Lars Asgautson fra Landsdal, bosatt på søre Røysland i Bjerkreim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

1000 takk til deg igjen Jan Helge!!Eg ynskjer også å takka for hjelpa eg fekk frå A.Skjønsby gjennom innlegget 'Slektsforskarar i Lund', det var gjennom dei opplysningane ho hadde, eg fekk desse namna og ein del data, men no har eg alt!Takkar mykje!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.