Gå til innhold
Arkivverket

[#17502] Fritz Hüttopohl


Gjest Magnus Klausmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnus Klausmark

Jeg har tenkt og prøve og finne denne karen. Det jeg vet om han er at han var fra, og bodde i Østerike. Han var i Norge som soldat.I 1944/45 fikk han en sønn i Saltdalen, Nordland.Det jeg lurer på er hvor og i hvilke kilder jeg kan lete i på nettet for og finne ut noe om denne personen. Om Fritz Hüttopohl lever i dag det vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Hei Magnus!Jeg prøvde å søke i den østerrikske telefonkatalogen på nettet, men fikk ingen tilslag for Hüttopohl. Det samme resultat i Tyskland og Sveits. Men det er vel som her i Norge, ikke alle vil ha sitt navn i telefonkatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Klausmark

Min kusine (Stedatter av Fritz' sønn) var på ferie i Østerike, og hadde forsøkt og finne Hüttopohl i tlf. katalogen, uten resultat! Fritz' barnebarn har forsøkt litt og finne ut noe om deres bestefar F. Hüttopohl uten resultat.Sender en mail til Riksarkivet, og spør om evnt. råd, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.