Gå til innhold
Arkivverket

[#17506] Børre Larsen - død i Bergen 16 Aug 1935


Gjest Jon Torp
 Del

Recommended Posts

Børre Larsen dør i Bergen 16 Aug 1935 - Er det mulig å få vite hvor han døde ? - Finnes det ved dødsfallet opplysninger om etterlatte ? På forhånd mange takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Avdøde var 80 3/4 år, og døde på Bergen Sygehus, men var bosatt i Ladegårdsgt. 28g. Han etterlot seg sju barn: Bernhard Larsen, Lovise Eriksen, Marie Holsen, Sarpsborg, Svanhild Håkonsen, Ole Larsen, USA, Marta Larsen, Hjørdis Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Hvem var denne Børre Larsen gift med?Har fått greie på at det var en Børre Larsen som var gift med en Hanna. De skulle hatt en datter som het Sigrid, født 1913. Er dette samme Børre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Aalen

Børre Larsen fikk mange barn med Elen Oline Grevle Johannesdatter, født 29 Nov 1852 i Vik i Sogn. Døpt 17 Des 1852 samme sted. Om de var gifte, tør jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai. Jada, dette er reisende folk. Har ikke jobba mye med disse. Marie Holsen som nevnes i innlegg 2 er Johanne Marie Børresdatter, gift Holm. Her en vel svar på noe:Jon Børres barn = Ane # : 1 Børre Larsen = Ane # : 2 Født : 1853 Død : 16 Aug 1935 Bergen Gift: 31 des 1883 Ytre Holmedal Elen Oline Johannesdatter = Ane # : 3 Født : 29 Nov 1852 Vik i Sogn Død : 20 Apr 1920 Bergen Gift: 31 des 1883 Ytre Holmedal Lars Børresen = Ane # : 4 Johannes Berthelsen = Ane # : 6 Født : 05 Feb 1816 Ringsaker Døpt : 18 feb 1816 Johanne M. Rasmusdatter = Ane # : 7 Født : 1820 Neseløs-Børre = Ane # : 8 Berthel Johannesen = Ane # : 12 Født : Ca. 1788 Berthe ('Berthel-Brithe') Henriksdatter = Ane # : 13 Rasmus Simonsen = Ane # : 14 Død : 08 Des 1845 Studshavn, Bergen Johanne Marie Jonsdatter = Ane # : 15 Død : 26 Aug 1850 Askøy Johannes Larsen = Ane # : 24 Født : ca. 1761 Eli Pedersdatter = Ane # : 25 Født : ca. 1756 Simon Jansen = Ane # : 28 Født : 1752 Froland Karen Margrethe Rasmusdatter Vardal = Ane # : 29 Født : 1756 Lauperat, Bjerkreim Døpt : 18 Jul 1756 Bjerkreim Død : 25 Jun 1815 Vikedal, Rogaland Jan Pettersen = Ane # : 56 Født : 1728 Holland ’ Gift: 03 Sep 1750 Kristiansand Tonje Olsdatter = Ane # : 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Dette var mye informasjon, men jeg fikk egentlig ikke svar på det jeg lurte på.*SE OVENFOR: 'Har fått greie på at det var en Børre Larsen som var gift med en Hanna. De skulle hatt en datter som het Sigrid, født 1913. Er dette samme Børre?'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

OK! Da vet jeg at dette ikke er riktig mann, men skal dere komme over en Børre Larsen som får en datter som heter Sigrid i 1913, si ifra!Tenkte jeg skulle snakke med deg om noe Jon. Er du å treffe på MSN noe senere idag? Klokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.