Gå til innhold
Arkivverket

[#17598] Hvordan er muligheten for å finne Mrs. Marvin Frieburg, i Fergus Falls?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Mrs. Marvin Frieburg, resides i Fergus Falls. Jeg vet ikke hvilken stat Fergus Falls ligger i. Mrs. Marvin Frieburg var barnebarnet til Marie og Engel Abrahamsen, som jeg har etterlyst under et annet tema. Håper at noe kan hjelpe meg frem. Dere er så mange som er så dyktig på dette området og jeg vet så altfor lite hvordan jeg skal gå frem for å komme på sporet etter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathy Bergan Schmidt

Fergus Falls is in Minnesota. It is in Otter County. Rootsweb.com has a searchable database that will give the state and county that a city is located in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Det er ikkje lov å leggja ut opplysningar om nolevande personar i Digitalarkivet, men dødsregisteret for Minnesota syner at:FRIEBURG, Marvin Leroyfødd Mar. 25, 1918 St. Cloud, MNdøydde Nov. 29, 2002 Alexandria, MNTelefonkatalogen for Alexandria, MN frå 1994 oppgjev følgjande:MARVIN FRIEBURG1807 HIGHWAY 29 NALEXANDRIAMNphone: (612)763-5215Eg har ikkje kartet for handi, men Fergus Falls kan ikkje vera meir enn ein halvtimes/trekvarter køyretur frå Alexandria!Eg vonar dette vil vera til hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, ifølge Mapquest.com så tar det 53 minutter å kjøre mellom Fergus Falls, West Otter Tail county og Alexandria i Douglas county... :-)Avstanden er 82 km.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei igjen,Lars: hvor fant du informasjonen om at Marvin døde i 2002?Det finnes også en Vivian FRIEBURG i Alexandria, hun er på omtrent samme alder som denne Marvin. Kanskje..?Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Til Jan:Dødsfall i Minnesota fram til 2002 er utlagde på ancestry.comMen Marvin er òg med i Social Security Death Index.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg, er obs på at det ikke er lov å legge ut opplysninger om nålevende personer, men søker personer som kan lede meg til de jeg søker. Jeg takker for flott innsats og håper at dette kan føre til et gjennombrudd i min søken. Hvordan kommer jeg inn på 'Social Security Death Index' må man ha et slags abb.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Takk for all hjelp hittil. Jeg får håpe at jeg på denne måten får kontakt med de jeg søker etter. Jeg fant også at Vivian Eleanor Frieburg ble født 21. juli 1916 og at hun døde 6. mai 2002. Jeg fant at hun og Marvin hadde tre barn og to barnebarn og to oldebarn. Jeg kommer til å forsøke å få kontakt med noen av de jeg har funnet, så får jeg håpe at jeg på denne måten kan finne resten av familien der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.