Gå til innhold
Arkivverket

[#17609] Anders Alexandersen, Otrtøy M&R


Gjest Ole Øystein Nybø
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Øystein Nybø

Eg leitar etter ein Anders Alexandersen som vart f. 1766 på Gamlemshaug av foreldre Alexander Henriksen og Marte Pedersd.Eg finn ein ved same namn i FT 1801 på Solholm, Aukra prestegjeld. Men om dette er rette karen veit eg ikkje.Er det nokon som kan hjelpe?mvh Ole Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Erik Nilsen

Ifølge bygdebok for Midsund er Anders Aleksandersen på Solholm f. 1762 som sønn til Aleksander Andersen og Guri Bendiksdt fra Raknes på Otrøy. Så det er altså ikke rett mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Takk for svaret Leif. Då kan eg stryke han.Men er der andre som veit noko om denne Anders Alexandersen fødd på Gamlemshaug og døypt i Borgund kyrkje 06.12.1766.mvh Ole Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

På gården Nordsand på Øksnes i Nordland finner vi i 1801 Anders Alexandersen, 36 år. Han er gift med Ranni Larsdatter, 42 år. På Nordsand bor også Alexander Henriksen og hans tredje kone Anne Sachariasdatter. Både Anders og Alexander sies å være av bondestand. De ernærer seg av fiske og kreaturer. I første ekteskap hadde Alexander sønnen Peder Bye Alexandersen, 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Øystein Nybø

Hei Halvor og takk for svar.Dette var intressant, alderen til Anders Alexandersen kan passe, men om Alexander Henriksen er faren så veit eg ikkje. Den Alexander Henriksen som eg har er fødd i Bergen i 1741. Og denne karen i Øksnes er i følge FT fødd i ca. 1725.Men likevel, namna på borna går igjen i den slekta som eg søker både Anne, Peder og Christiane går igjen. Og Sander kan vere ein seiemåte for Alexander.Om der er nokon som har tilgang på bygdebøker for Øksnes, så ville det vere flott dei kan finne ut kvar desse karane Anders Alexandersen og Alexander Henriksen kom frå.mvh Ole Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.