Gå til innhold
Arkivverket

[#17623] Frå Bergen til USA 13. april 1881


Gjest Trygve Utne
 Del

Recommended Posts

Gjest Trygve Utne

Er det nokon som har forslag om å finne ut kvar min tippoldefar og mor hans vart av?Ole Nielsen var fødd 5. mai 1852 i Skånevik. Han vart fødd utanom ekteskap. Mora var Mari Olsdtr. Vika (1828- ). Faren hadde Aakra til gardsnamn, seinare Tjelmeland.Den 13. april 1881 reiser Ole Nielsen frå Bergen. Då skriv han seg som Ole Nielsen Wike (Brække) 29 år, ugift løskarl. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMIBERG&variabel=0&postnr=7615&fulle=true&spraak=n>Lenke På same båten er mora Mari Olsdatr. Brække ilag med stefar til Ole og halvsyskena til Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Utne

Hei!Namnet var Viar 1812 g. m. Synneva T. Sunde. Han hadde også ei halvsyster som for til USA, Ågota 1814, men veit ikkje noko meir om ho.Han hadde også ei syster som for til USA i 1857: Ales 1822, g. m. Mikkjel Andersson. Men veit ikkje noko meir om ho heller.Mvh. Trygve Utne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Utne

Det gjekk litt fort. Kva han kalla seg i USA veit eg ikkje. Har det berre i frå Skåneviksoga. Men namnet til faren var Sjur og garden var Ytre Matre. Ales vart gift med Mikkjel Andersson Storhaug.Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Kendall County, Illinois var et områdene der mange emigranter fra Skånevik prestegjeld slo seg ned i fra allerede midten av 1840 årene. Det er som du nevner Story City, Roland og Lisbon som går igjen.Det finnes en side her som muligens kan hjelpe deg til å komme videre.http://www.rootsweb.com/~ilkendal/ Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Utne

Tusen takk for den lenken Geir! Der står det om Viar, Wier Sjurson Weeks (1812-1900), som var ein av pionerane i Kendall Illinois. Det er kan vel vera mulig at halvbroren Haldor reiste til slekta si. Så det er kanskje mulig å finna Mari i Kendall og at Ole Nielsen fylgde med dei. Så det er vel å finna fram ordboka og angra på at ein ikkje fylgde med i engelsktimane.Mvh. Trygve Utne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det høres ut for at dette er mer eller mindre samme familien som min. Min tipp tipp oldemor Marita Viardstr Vik emigrerte i den høye alder av 82 år i 1856, da hadde hun flere av barna der borte, men jeg vet ikke akkurat hvor. Sjur og Viar var navn som gikk igjen i denne slekta.Min tippoldefar (Anders Larson Utåker) emigrerte og med flesteparten av sine barn, men de drog til Morganville, KS. En av min oldemors søstre Mangela/Malinda Anderson slo seg ned i Kendall, Ill. og det er stor slekt etter henne. Datter til Sjur Nelson (Nilsson Svelland) giftet seg med min oldemors bror, Lars. De traff hverandre der borte, mulig en slektning av din Lars.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Utne

Tusen takk til alle som har prøvd å hjelpe!!!!Kjellaug: Din tipp tipp oldemor Marita Viardstr Vik var moster til Viar Sjurson Vik eller Wier Sjurson Weeks (1812-1900). Viar og Haldor hadde felles far, men forskjellige mødre. Mor til Haldor heitte Ales og var ei seks år yngre syster til Marita. Det står ein del om Wier Sjurson Weeks i den lenken Geir Eide gav. Om det er noko slekt med Svelland veit eg ikkje.Laila: Dei er kanskje i slekt, men tvilar på at dei er nær slekt med Wier Sjurson Weeks. I den overnemnte lenk står det ein stykke om han, der namna på barna er nemnd. Alice 1847, budde i Roland, Thomas 1849-95, etterlet enkje og fire barn i Newark, Sjur/Syvert 1852-1907, døde i Rochelle, Lewis 1856 “He bought several smaller farms adjoining the old homestead”.Problemet mitt er at eg ikkje veit noko om Ole Nielsen Vika/Wike/Brække og mor hans Mari Olsdtr. Vika/Brække etter 13. april 1881. 1. Dei kan ha reist til Viar, (halvbroren til Haldor (stefar/mann til Ole/Mari)) som var: “In the fall of 1849 he settled on a farm near the present village of Helmar, called at that time North Prairie. He became a prosperous and respected citizen and deserves to be enrolled with our pioneers, as he built one of the first houses in the Norwegian settlement lying north of Lisbon and east of Newark. He lived there on the farm for more than 50 years, until his Lord and Savior called him home to that eternal rest for which he so long and so heartily sighed. His age was 87 years, 3 months, and ten days.“2. Dei kan også ha reist til Mari sine sysken som var i Illinois og Iowa.3. Dei kan ha reist ein heilt annan stad. Kanskje i lag eller at Ole reiste for seg sjølv.4. Dei kan ha døydd kort tid etter dei kom over.5. Veit ikkje kva Ole skreiv seg for då han kan til USA.Det er vel som å leite etter den berømte nåla i høystakken…….. Mvh. Trygve Utne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da var vel far til disse halvbrødrene Sjur Bjørnesson, men var Ales mor til Haldor eller Viar?Jeg har heller ikke oversikt over hvor mange av barna til Marita som emigrerte. Jeg vet bare at Lars Anfinnson (f. 1813) emigrerte i 1849. Har heller ingen ide hvor disse folka slo seg ned.Jeg har også datter til Marita, Guri Annfinsdtr som gift med Mikkel Anderson Storhaug, døde hun og han ble oppattgift?Du har vel sett at det er nok av Ole nelson å velge mellom på FS, også Ole Wik/Wick/Wicks. Men man skal jo ikke gi opp. I og med at du har fødselsdatoen, så skulle du kanskje kunne finne han i døds registre.Dersom du vet hvoe det ble av mine folk, er jeg interessert.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hva med denne :WICKS OLE P M/W UNK 0320109 1933-06-17 GRUNDY NETTLE CREEK TWP 33-06-20Jeg vet at andre fra området forandret navnet til Wicks.Funnet på den søkbare siden som er oppsatt i nyttige lenker:[url="http://www.cyberdriveillinois.com/GenealogyMWeb/idphdeathsrch.html>LenkeEllers er dette en lenke som gir bra oversikt over hva som er søkbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Utne

Sjur Bjørnesson Amland på Ytre Matre var fyrst gift med Ales Viarsdtr. Vik og oppatt gift med Brita Haldorsdtr. Brekkevik. Eg skreiv feil at mor til Haldor var Ales. Ales er mor til Viar, Siri 1810, Ågota 1814 (til Amerika) og Bjørne 1815. Mor til Haldor 1825 var Brita. Haldor hadde systera Ales 1822.Marita Viarsdtr. hadde ni born. minst fire til Amerika. (Lars var yngst).Mikkjel Andersson Storhaug var fyrst gift med Guri Anfinnsdtr. Vik (1805-1849) og dei fekk seks born, alle til USA. Mikkjel vart gift oppatt i 1851 med Ales Sjursdtr. Ytre Matre ”Seks år etter for dei til Amerika, saman med borna i båe ekteskapa.” Mikkjel og Ales fekk tre born her og ”I Amerika fekk dei endå nokre born”. Frå Skåneviksoga I s. 264Det står berre at dei drog til Amerika.Den P etter Ole øydelegg litt, men Vika kan bli til mykje.Takk for den siste lenken, skal studer litt på den.Mvh. Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for opplysninger, Trygve. Ikke rart at min farmor sa hun hadde mesteparten av slekta si i Statene. Linken til Geir er veldig interessant.Håper du finner frem til din tippoldefar og. Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ved søk på Wicks på denne sida for Story Co. Iowa finn eg denne personen, kan dette vera den same som Kjellaug har funne?Story County 1898 Directory Search Story Co. Home PageResults for surname 'WICKS'Town Post Office Ole WICKS -- 4 80 7 Washington Twp Kelleymvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Trur at eg også har funne den same Ole P.Wicks som Kjellaug fann (dødsdato er i alle høve den same). Her ser det ut til at faren heitte Peter H. Wicks, så då er vel ikkje han aktuell her?: Lenkemvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Prøver meg enno ein gong. No med ei lenke til family search. Her finn eg ein Ole Wix f. 1857 i Skånevik (er 5 år avvik for mykje når det her er snakk om fam.search?). Denne Ole Wix er oppgitt død 15 Dec 1902 Hetland, Sd og begravet 18 Dec 1902 Nordland Cem, Kingsbury, Sd. Han var gift 18 Apr 1889 Nordland, Sd med Kate AUSTIN født 22 Nov 1864 Lisbon, Il. Lisbon Illnois var vel eit område mange frå Sunnhordlandsbygdene reiste til, så det er kanskje mulig at Ole Wix også var der først. Dette er framleis berre gjetning eller spekulasjon, men i alle høve endå ein skrivemåte for namnet Vike, og denne er frå Skånevik. På Family Search finn du også addressa til submitter.Lenkemvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Og her er nok ei lenke til 'Birth record' for South Dakota, Kingsbury county. Her finn ein fleire barn av foreldra Ole Wix og Kate Austin, alle f. i Kingsbury county.Dette må vera den same Ole Wix frå Skånevik som eg fann på Family Search. Det hadde då vore interessant å funne ut om der også var ein Ole Wix f. 1857 i Skånevik. Det kan kanskje nokon finna i Skånevik soga? Dersom ikkje, så kan det vel vera ein liten mulighet for at denne personen er identisk med Ole Wike f. 1852 i Skånevik?Lenkemvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Den lenka fungerte ikkje slik eg trudde, men her er det eg fann. Ser no også at eit av barna heiter Alice som jo er eit namn som går att i denne familien.WIX,ELSIE F 11/27/1894 KINGSBURYWIX,EUGENE JOHN M 01/23/1893 KINGSBURYWIX,ERNEST THEODORE M 07/26/1891 KINGSBURYWIX,MARGUERIT F 02/01/1897 KINGSBURYWIX,BURT LEROY M 04/10/1898 KINGSBURY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er den eldste av jentene f. i Aurora county 1890:Birth Information for ALICE WIX (State File Number: 552949) File Date: 08/18/1941 Sex: Female Birth Date: 02/12/1890 City/County: AURORA Mother's Name: KATE AUSTIN Father's Name: OLE WIXmvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.