Gå til innhold
Arkivverket

[#17632] Catarina Knutsdatter Sandberg, født ?,, gift 1719


Gjest Hanne Heen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Heen

Hei, er det noen som vet hvem denne Catarina er, hvor og når ble hun født og hvem var hennes foreldre. hun ble gift 1719 med Christian Ludvigsen Paus, han døde 1743.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Jeg er ikke sikker på hvor de ble gift, etter de opplysninger jeg har så døde Christian L. Paus i Stavern. Opplysningene har jeg fått av min onkel og hvor han har hentet dem fra er jeg ikke sikker på. Jeg har oppgitt 3 barn i dette ekteskapet, Jacob, Gerhard,født i Aker, og Gjertrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kilde FS: Christian Paus gift med Catharina Margareta Knudsdatter fikk barna: Gerhard Ludvig dpt. 19/6 1721 Gjerdrum A.-- Gertrud Helena 1722 gift 16/10 1754 Davik SF Paul Glad-- Jacob Christian f. 1723 MR? gift 11/9 1753 Øskog MR. Maren Persdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Tusen takk til Berit, Tore og Tor. Det var jo litt nytt her, og som Tore skriver så er det vel mulig hun kan være Svensk. Det er vel en grunn til at de som gransker på Munthe og Paus slekten ikke har mer opplysninger om henne. Når man søker på Sandberg på DIS treff ser det ut som det er flest Svensker som dukker opp. Det blir vel en av de uløste gåter. Takk for hjelpen til dere, og skulle noen andre vite mer om henne er jeg fortsatt interresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.