Gå til innhold
Arkivverket

[#17655] Slektsprogram


Gjest Ragnhild v Krogh
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnhild v Krogh

Er det noen som kan anbefale et godt slektsprogram som er enkelt å bruke? Gjerne hvor man kan knytte til bilder og litt historikk. Vennlig hilsen Ragnhild v Krogh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Nedrud

Hei RagnhildDet enkleste og mest praktiske tror jeg vil være å se på oversikten og testene som ligger ute på www.disnorge.no eller på www.slekt.noSlektsprogrammer finnes i mange varianter og for enhver smak. Noen er 'gratis' og andre koster mer penger.Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)

Hei. jeg var på Slektforskerdagen :okt.2002. Der var alle programmene, ute med hver sin fadder. Jeg falt for 'EMBLA'. Jeg er nybegynner !! Der var det noen,som mente jeg senere kunne bytte,men SÅ fornøyd som jeg ble , dette er helt topp!! Det blir stadig fornyet. På lørdag er det atter Slektforskerdagen over hele landet så ta deg en tur.Lykke til.H Inger Johanne Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.