Gå til innhold
Arkivverket

[#17672] Ekteskap i Lindås eller området rundt


Gjest T. Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest T. Grindheim

Kan jeg få hjelp til å finne ut når Johannes Nilsson Brundtland f. 10.11.1866 Lindås giftet seg med Sigrid/Siri Monsdtr. Toftegaard f. 3.2.1867 Masfjorden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Når du vet dette fra før så bør du selv legge inn en lenke. Spesielt når navn og gård er så forskjellig. Det kan jo være noen som kjenner dem basert på FT 1900, men som ikke kobler dem til de andre navnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Siden det var et ekteskap som ikke ligger på nettet, la jeg temaet inn under Arkivforumet og ikke Brukarforumet. Men da jeg leste lenken din så jeg at det var samme familie. Ante ikke at navnene var så forskjellig, men jeg kjente igjen barna. Derfor la jeg heller ikke inn noen lenke, siden jeg hadde opplysninger om familien fra andre steder enn folketellingen. Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vielsen mellom Johanne Nilsen Brundtland, født 10. november 1866 i Lindås, og Sigrid Monsdatter Toftegaard, født 3. februar 1867 i Masfjorden, fant sted i Lindås sokn 12. oktober 1894. Bruden kom fra Store Matre i Masfjorden, og hennes far var Mons Knutsen Toftegaard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.