Gå til innhold
Arkivverket

[#17707] Karen Sophie (von?) Ager, f. Holst, 1739 - 1826, Sem i Vestfold


Gjest Sigrid Breivik
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Breivik

Hei!No har eg endeleg funne denne dama i folketellinga frå 1801 - etter lang tids leiting. Kanskje ikkje så rart at ho var vanskeleg å finne, då ho mangla etternamn, i likheit med den eldste sønnen, Jacob. Han var blitt til Jacobholst, med mellomnamnet Ager. Men no er eg ganske sikker på at eg har dei rette trådane.Fruen er mine barns 4-tipp. Ho er - iflg. folketellinga 1801, enke etter 'cap. v. ager' . Kven var han? Har nokre tips som går ut på at han heitte Svend J. - men ingen årstall. Kan kanskje resonnere som så at hans far, Jacobs farfar, heitte Jacob? Sønn nr. 2 heiter Hans. Var han frå garden Ager? Foreldre? Årstall?Skulle gjerne hatt fleire opplysningar om Karen Sophie òg; foreldre, kvar ho kom frå, kvar dei gifta seg m.m. Folketellinga opplyser at ho har tre heimebuande barn i 1801: Jacob, 28, Hans, 25, Bente Maria, 19. Jacob er ført opp som forlover ved eit giftarmål i Sem i 1794, då med stillinga 'leutenant'.Håpar dette var nok til at nokon kan hjelpe meg. På førehand takk, og god kveld!Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

Hei!Beklager, Egil. Eg er veldig dårleg på lenker, får det aldri til å funke. Men eg ser du fant fram lell! Flott!No ventar eg spent! Men få no endeleg ikkje prestasjonsangst rundt om i oktobermørke Norge!God kveld frå Sigrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Harald Haug

Hei Sigrid!Du er så heldig at bygdeboka for Sem er lagt ut (i hvert fall delvis) på nettet: LenkeHer finner du mye av den informasjonen du er på jakt etter. Forresten moro å møtes igjen på dette forumet, det begynner å bli noen år siden dere var på besøk hos meg i Sauda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sigbjørn Larsne

Hei. Jeg er etterkommer etter Jacob Olsen f.1678, Svend von Agers far og Jacobs første kone Elen Hansdatter. De er mine 5. tippoldeforeldre. Jeg er født og oppvokst på bruket Skjelland under Aker gård i Sem som det jo er laget link til i innlegg 6.Jeg har moret meg med å forsøke å samle flest mulig etterkommere etter Jacob Olsen fra bygdebøker og endel andre kilder. Når det gjelder Svend von Ager og Karen Holst vet jeg ikke mer enn det som står i Sem bygdebok.I 1998 utga Sissel Lange-Nielsen boken Havet, jorden og fugleskriket, Historien om Aker gård på Aschehaugs forlag. Dette er interessant bok om Aker gårds historie. Her er det bl.a god omtale av Jacob og Svend som nok kan interessere deg. Når det gjelder Karens far står det forresten at han var dansk og kom rett fra Jylland til Røyken hvor han er nevnt som sogneprestprest i BB Sem.Jeg kan lage anetavle for Svend von Ager og etterkommerrapport etter Jacob Olsen, men det blir nok vel mye å legge inn her.Hvis du er interesser i utdrag av det jeg har kan du ta kontakt med meg på min mailadresse jan-lars@online.noJeg er også interessert i å kompletere etterkommerlisten min med informasjon om di gren også.Hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

No er eg spent: eg får berre lest til og med innlegg nr. 3 - sjølv om eg har oppdatert sida. Ser at det er 9 innlegg og 48 som har lest - takk for interessa!Skal prøve å få lest via ein annan pc seinare i dag.God ettermiddag i oktobersola!Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

Ja, her var det jammen mykje lesestoff!Tusen takk, til både Egil, Jon Harald (skal helse frå Knut Nic. han drog nettopp, etter ein pizzavisitt), Knut og Jan Sigbjørn.Lenka til bygdeboka om Sem må eg nok ta ut på papir og så sette meg godt til i gyngestolen for å få lest grundig. Reknar med at alt ikkje er like aktuelt for anetreet vårt.Må seie eg ikkje tok koblinga til 'den høivelbaarne' med ein gong, men kanskje eg forstår den etterpå, Egil og Knut.Jan Sigbjørn, eg er berre 'bidragsytar' i form av å ha født barn med desse slekstlinjene. Men du skal nok få koblinga etterkvart, frå Svend, via Jacob, Wilhelmine Cathrine, Bernt Marius, Nicolay og Sidsel. Det blir mange greiner på treet!God kveld og takk så langt! :-)) Sigrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sigbjørn Larsne

Hyggelig at du fant endel av interesse. Jeg ser fram til etterkommerliste også. Noen av navnene har jeg, men det kan være greit å få verifisert det du har med min liste. Hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.