Gå til innhold
Arkivverket

[#17745] Sigurd Markus JOERGENSEN 03OCTBER 1882 OSLO


Gjest Kjell-Erik Andal
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell-Erik Andal

Kan noen hjelpe denne:Jeg soeger efter min afdoede mands ancestors,hans mors far var Sigurd Markus JOERGENSEN 03OCTBER 1882 OSLO GIFT 11 OKTOBER 1908 MED HILDUR AMMUNDSEN HVIS FAR VAR ANDERS AMMUNDSON, SIGURDS FAR VAR SEVERIN HJALMAR JOERGENSEN GIFT MED BERTE MARIE JOHANNESDATTER.Jeg vil blive glad for oplysninger om denne familie.Den ble lagt inn på www.skislekt.no sin etterlysningsside, jeg sender den videre, kanskje noen kan hjelpe Hennes email er: bobaase@bigpond.comKjell-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kan dette være Hildur i FT 1900 Kra.LenkeFS: Severin Hjalmar Jørgensen f,1858, far Frants Jørgensen gift 26/12 1882 Paulus menighet Chra. med Berte Marie Johansdt. f.1857, far Johan Arnesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg tviler litt selv på forrige innlegget mitt da det ser ut som om den nente Berte M. ble gift med en svensk Andres. i Oslo.Severin Hjalmar i 1900, men hvor er kona?[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00301&variabel=0&postnr=35064&fulle=true&spraak=n>LenkeKan dette være Severin og foreldrene i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.