Gå til innhold
Arkivverket

[#17746] Oseberg i Telemark


Gjest Aud Bjerkaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Sundelius

Hei Aud, hvordan går det med denne grennen, har du kommet noe lenger :-() Har ikke leitet (!) mye i kilder fra disse områder. -B-ulykken, vilken tidsperiode er det? Hilsen fra Stokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Bjerkaas

Hei på deg Egil. Koselig at höre fra deg .... Ja Du.Min bestemor er jo född 1899,så den ulykka må jo ha värt etter det...Den her slekten Du,blir nok vanskelig tror jeg*s*Hilsen fra Aud ...her borte i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Bjerkaas

Hei Egil.. Nei,det vet jeg ikke dessverre..,min mor er fött 1923-07-09Hun har jo eldre sösken,så 1919_1920 kanske mormor gifte seg? Hvor? Mamma er född i Solum så noe må vel stå i böker der kanskje? De flyttet till Sandefjord når mamma var yngre...Hilsen Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dpt. 9/9 1923, f. 11/3 1922 Solum krk. Anna Olava Osberg, foreldre Mek.arb. Ole Kristian Osberg f.1891 og h. Bernharda Karoline f.Solberg f.1898, Knardalsstrand. Mrk. født i Brevik, innført i fødselreg. der. Døpt i Porsgrunn.Dpt. 9/9 1923, født 9/8 Solum krk. Gudrun Margrethe, samme foreldre og adr. Mrk. 1919 Ska..bøe?Skaabøe, Skrabøe, Skarbøl.?? Filmen var så svart at det var nesten helt umulig å lese dette. Antar det er foreldrenes giftemål.F. 18/9 dpt. 17/12 1899 Skien Bernharda Kristence Karoline, foreldre sjømand Benjamin Forselius Benjaminsen f. 1874 og h. Anna Olava Olsen f.1880, Norgaardsløkke.Ikke funnet Ole og Harda gift Solum, Kileb., Mælum eller Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Bjerkaas

Kjäre Berit... Tusen,tusen takk....Dem er det jo... Min mor er Gudrun Margrethe..Tenk at Du kunne finne dem... Jeg trodde jo bestemor het Bern Harda ...,så var det Bernharda ..MVH Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.