Gå til innhold
Arkivverket

[#17761] Louise, g. m. Albert Slett(e)land, Chicago


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg veit at Albert Sletteland, frå Dale i Sunnfjord (kalla seg for 'Slettland' i U.S.A.) gifta seg med ei Louise. Det eg lurer på er kva jentenamnet hennar var, og kvar ho kom frå. Eg lurer såleis på kva som skjuler seg under desse lenkene:Lenke(Eg har ikkje abonnement på Ancetry). Eg såg i eit anna innlegg at det var mogeleg å gå inn på lenke til .sid- bilete frå 1920-teljinga sjølv om eg ikkje abonnerer på Ancestry. Håpar noko liknande også fungerer for 30-teljinga, og at nokon kan leggje ut lenkene for meg, slik at eg når dei. Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer opplysninger om den Alberten hadde jo vært fint... Hvor gammel? Når dro han? osv... linker hadde vært fint til tellinger osv her hjemme og emigrant-lista osv.Du kommer ikke inn på ancestry-linker dersom du ikke har abonnement.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

På lenken du viser til finner jeg:1920-tellingen: Name: Albert Slettland, Age: 37 years, Estimated birth year: 1882, Birthplace: Norway, Race: White, Home in 1920: Chicago, Cook, Illinois.I 1920 tolker jeg at Albert er overhode i sitt eget hushold, men bor hos sin svoger, Louie Anderson, kona Sarah (41 år) og barna Marguerite, Sarah, Arnold og Leonard.1930-tellingen: Name: Albert J Slettland, Age: 45 years, Estimated birth year: 1884, Birthplace: Norway, Relation to Head-of-house: Head, Race: White, Home in 1930: Chicago, Cook, Illinois.I 1930 bor han med kona Louise, som er 29 år, født i Belgia. Hennes 'naturalization' 1903, hans 1905.Håper dette gir litt kjøtt på beinet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Den viktigste informasjonen i census 1930, er at Albert var 42 år når han giftet seg første gang, og da er det mulig å finne marriage-license og hennes pikenavn.Her får du sikkert også navnet på Louises far.Regner med at det ikke tar lang tid før Roger i Illinois er innpå her... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Takkar for svar. Står det noko om han var g. i 1920? Det finst vel ikkje så mykje søkbare kjelder på internett som kan hjelpe meg vidare med kva ho heitte før ho gifta seg... Ellis Island-in-one-step krev fyrste bokstaven i etternamnet, så eg tenkte eg skulle prøve alfabet-metoden, men eg kom ikkje lenger enn til Louise F før eg berre får feilmeldingar... Og det er jo ikkje ein gong sikkert at ho reiste via E.Island.Familien Heidi viser til er familien til systera; Sara(h), g. med Louis Anderson. Etter det eg har høyrt skal dei ha skilt seg rundt 1913 (sjå tidlegare innlegg: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=16557&sok=kjelvik&startnr=&antall=&spraak=>Lenke ). Men dersom Louis bur saman med Sara i 1920 stemmer vel ikkje dette heilt??? Lurer på om dei bur saman i 1930 også ... Eg har prøvd å søkje på Sarah Anderson i 1930, lurer på om nokon av desse er Sara: LenkeTil Laila: Albert Sørenson Sletteland f. 1884 var yngst i ein syskenflokk på 9 frå garden Sletteland, br. 1. I 1895 reiser systera Abel, i 1900 Sara og i 1905 Albert til Chicago, Ill. Eldste broren, Jens, reiste attende til Wisconsin i 1900, men kom seinare heim att. Resten av syskena vart heime, og ei av jentene var oldemor mi.Albert utvandrar Lenke i 1905 og reiser tilbake etter å ha vore heime i 1913 Lenke . Dette året finn eg han også i Ellis Island-arkiva: LenkeNår det gjeld abonnement: Eg gjekk inn på ei lenke frå 1920- teljinga som låg i eit innlegg om ein Solheim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Som de skjønar skreiv eg forrge innlegg før eg las siste innlegget til Laila...Korleis får ein tak i slike 'marriage-lisensar'?Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Den 'marriage-license'n, er den det same som eit marriage certificate? Det ser ut som ein må vite både jentenamn og mykje meir for å få tak i dette, dessutan må ein sende pengar osv.Når det gjeld Solheim-innlegget får eg faktisk opp den scanna originalen. Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

I ellis island-databasen fann eg ei jente som kan stemme når det gjeld førenamn, alder og nasjonalitet:LenkeKanskje kan det vere ho, og kanskje ikkje...Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Lurer på om nokon kan sjekke om eit av dei treffa eg fann i folketeljinga for 1930 er den Sara eg er ute etter. Eg gløymde å skrive at fødselsåret hennar var 1876. Lurer på om ho og Louis framleis bur saman, eller om dei er skilde. Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathy Bergan Schmidt

About Albert and Louise Slettland in Illinois -- A marriage certificate and marriage license are the same thing. Although it says you need the maiden name, I think that her first name, Albert's complete name, and the approximate year of marriage would be enough information to send to the county clerk. Slettland is an unusual name and they do index by both groom and by bride's names.However, Albert is listed on the Illinois Death Index as having died on 1949-03-06 (6 March 1949). He was 65 years old, died in Cook County, certificate number 9186. You could get a 'genealogical' death certificate and that might give more information to work with.If she was naturalized in 1903, that means she was naturalized with her parents. And to find that record you would need her jentenamnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Du skriver ikke når Sara var født, men her er info fra lenken din fra 1930:Name - Age in 1930 - Estimated - Birth Year - Birthplace - Relation to head-of-house - Race - Home in 1930 (City,County,State)Sarah Anderson - 69 - 1860 - Norway - Inmate White - Eden, Alameda, CASarah Anderson - 54 - 1875 - Norway - Head - White - Plano, Kendall, ILSarah Anderson - 88 - 1841 - Norway - Mother-in-law - White - Solomon, Cloud, KSSarah K Anderson - 75 - 1854 - Norway - Head - White - Badger, Polk, MNSarah Anderson - 68 - 1861 - Norway - Head - White - Blooming Valley, Roseau, MNSarah Anderson - 66 - 1863 - Norway - Head - White - Tacoma, Pierce, WA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg gløymde å skrive at fødselsåret var 1876, og den Sarah som er fødd kring 1875 er kanskje den rette. Dersom nokon av borna Marguerite, Sara, Arnold og Leonard er nemnt, er nok dette rette Sarah. Men er mannen, Louis, nemnd?Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Albert var singel i 1920.1875-Sara bor med ei dotter Clara (33) gift med Edvard Thompson, og to søner Alvin (26) og Verdelle (18), ser det ut som det står. Så det er nok ikke den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Louise Gietzen som du viser til, fra Brussel, reiste med sin mor Jeanne på 20 år, for å møte sin far Alfred Gietzen som allerede var i New York. Denne Alfred ser ut til være f.19 Sep 1884, død Sep 1966 i East Orange, Essex, NJ. Datteren kan selvsagt bli gift i Chicago likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Merkeleg at ein ikkje finn Sara i 1930-teljinga... Eg veit at ho levde til 1956. Ei stund budde ho forresten i 2158 N. Kenneth Avenue i Chicago, men det vert vel ein del arbeid dersom nokon skulle prøve å 'bla' seg fram dit...Så no trur eg at eg gjev meg for i kveld. Takk for alle svara. Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

I 1930 står det at Albert var 42 år første gang han giftet seg, Louise var 26. Altså ble de gift ca. 1927!Når det gjelder Louis Anderson, 'som forsvant', så finner jeg en passende kar i 1930-censusen for Littlefork, Koochiching, MN. Han er 49 år, naturalization: 1900.Sarah og barna har jeg ikke klart å spore foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Så vidt eg veit gifta ho seg ikkje opp att.Prøver med yngste sonen, Leonard f. 1913: Lenke Dersom dette er 'rette' Leonard bur kanskje mora i nærleiken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Roger in Illinois is once again about clueless, i could use some English xlation...will this help? ...nothing found on Albert...but here is sister Sarah's info...if i have it right? Sarah Slettland, d. June 28, 1956; mother of Marguerite Enquist, Arnold, Sarah Wallace, and Leonard; 7 gc's, 10 ggc's; sister of Nicolina and Maria in Norsk; and late Albert. pub Chicago Trib of 6/29/1956; no burial site mentioned. ...and about Louise...nee Trieste, d 3/9/1961, daughter of August; stepd of Leonie, sister of John of AZ and Emma. buried St. Joseph's; (no children mentioned) Chicago Trib, 3/10/1961. Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Thanks for the lookups.Do you mean that Sarah went as 'Slettland' at the time she died? As far as I know, Sarah divorced from her husband, Louis Anderson, so this is not unlikely. I have heard that she told her husband that the marriage was over after coming back from Norway, finding that he had had an affair with a neighbour. He left, and was never seen again. This should have happened around 1913, but the year does not seem to be correct. In 1920 (according to #3 in the thread), it seems like she still lived together with her husband, (and that Albert lived on the same address). I was wondering if Louis and Sarah were living together in 1930 (probably not). Sarah seems a bit hard to find in the 1930 census (especially when one isn't a subscriber at Ancestry and have to get others look up). I have also wondered what happened to Louis (Andreasson Reitan, from Reitan, Inderøy, Nord-Trøndelag, Norway) Anderson after leaving Sarah.When I started this thread, I was wondering where Albert's wife came from (maiden name, birth year and so on). (Did you find her maiden name?) Albert must have married around 1926/7 (#3, #19). In 1930, it says she is Belgian, aged 29, and 'naturalized' in 1903. I found one immigrant in the Ellis Island records that could suit this description Lenke (but this is probably wrong person). I wonder what you mean by 'nee Trieste'; is Trieste her maiden name? It seemes like the Louise you have found is the right one, as they had no children and that Albert (according to my information) was buried at the same cemetary in 1949. (died March 6., buried March 9.)Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Thauland

Opps, forgot to type that Sarah ANDERSON, died...there is no mention of her husband; and yes Trieste was the 'maiden' name; Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Re: 21Den Leonard du fant var ikke den rette. Han var fra Sverige født i Illinois, bodde med onkelen Hans og tanta Ethel g. Thompson.Jeg har søkt på alle barnas navn i 1930, diverse variasjoner, uten hell. Også på Marguerite m etternavn Enquist, men hun var gjerne ikke gift enda. Heller ingenting på Louise Trieste via Ancestry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.