Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rune Thorstensen

[#17762] Margrethe Marie Jensdtr. gift i Davig 1838 , foreldre og fødested?

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Margrethe Marie Jensdtr. giftet seg i Davik i Sogn og Fjordane den 16.04.1838 med Jacob Pedersen.Hun var fra Liesæter i Davik og faren var oppgitt til Jens Grøn.Alderen ved ekteskapet tyder på at hun var født rundt 1813.Hvem var denne Jens Grøn , hvem var han gift med og når/hvor ble Margrethe Marie født?Håper noen kan bidra med svar på spørsmålene. Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Brede

Hei! Ifølge FS ble Margrethe Marie døpt 17.10.1814 i Askvoll, Sogn Og Fjordane - far oppgitt til Jens Jensen Grøn. Mvh. Odd Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Takk for svaret Odd.Jeg har imidlertid problemer med å finne dåpen , kan du legge ved en link? Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Brede

Ser ikke ut til at lenken virket som den skulle, men søker du på FS (IGI) på Margrethe (uten etternavn) født 1814 i Sogn Og Fjordane finner du henne. (Jeg får oppdatere meg på lenker til senere bruk). Hilsen Odd Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Ja da fant jeg henne jeg også.Jeg søkte med etternavn , og da kom hun ikke opp.Da får jeg prøve å finne hvem denne Jens Jensen Grøn var , og hvem han var gift med i 1814. Mvh. Rune T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lindis Rokstad

Hei. La inn ett eget inlegg der jeg ønsker kontakt se nr 35332

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive