Gå til innhold
Arkivverket

[#17762] Margrethe Marie Jensdtr. gift i Davig 1838 , foreldre og fødested?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Margrethe Marie Jensdtr. giftet seg i Davik i Sogn og Fjordane den 16.04.1838 med Jacob Pedersen.Hun var fra Liesæter i Davik og faren var oppgitt til Jens Grøn.Alderen ved ekteskapet tyder på at hun var født rundt 1813.Hvem var denne Jens Grøn , hvem var han gift med og når/hvor ble Margrethe Marie født?Håper noen kan bidra med svar på spørsmålene. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Ser ikke ut til at lenken virket som den skulle, men søker du på FS (IGI) på Margrethe (uten etternavn) født 1814 i Sogn Og Fjordane finner du henne. (Jeg får oppdatere meg på lenker til senere bruk). Hilsen Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja da fant jeg henne jeg også.Jeg søkte med etternavn , og da kom hun ikke opp.Da får jeg prøve å finne hvem denne Jens Jensen Grøn var , og hvem han var gift med i 1814. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.