Gå til innhold
Arkivverket

[#17774] Jarnes, USA 1930


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Erik Nilsen

Peter Jarnes er i Quinault Reservation, Grays Harbor, Washington i 1930. Han er ugift, og han arbeider som tømmerhogger ('logger').Jeg finner ingen Thomas Jarnes i 1930. Peter er eneste Jarnes i Washington.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ved søk på SSDI etter Peter Jarnes får eg opp ein som har rette føselsåret og er død i 1970. Under Last Residence står dette:XX703 (U.S. Consulate: NORWAY (OSLO))Nokon som har ein ide om kva det betyr? Vil det kanskje seie at han har døydd i Noreg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Min onkel som var amerikansk statsborger og døde i Norge i 1975 er og oppsatt med det samme, så det er mye mulig at denne Peter Jarnes også døde i Norge.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Hei Aase, jeg fant en bok som jeg kjøpte på loppemarked for et par år siden. Den heter Utvandrerne fra Sykkylven. Fant litt mer informasjon om dine der. Kommer tilbake til deg i kveld på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Jarnes?Var ikke det han der sjeriffen i Kruttrøyk, som var så populær i si tid. Sjefen til Festus?Eller husker jeg feil.Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.