Gå til innhold
Arkivverket
Gjest N O

[#17775] Knut Gunerius Sandland, Åmli, Aust-Agder

Recommended Posts

Gjest N O

Jeg leter etter litt informasjon om Knut Gunerius Sandland (Knutsen?), som ble født i Åmli i Aust-Agder i 1893, men som druknet i 1927.. Han var altså min bestefar. Visst noen vet noe som helst om han, eller familien rundt han, kan dere kontakte meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Peter Wiborg

Antar at det er denne personen du leter etter: LenkeJan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Fjogstad

Knut S. I FT 1865:[url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0934&kenr=0006&bnr=0018&ln=000>LenkeHer bør man lett kunne gå bakover bla. i FT 1801.Det noe sjeldne navnet ”Gundbør,Gunbjør,Gundbjør” finnes nærmest i Telemark i FT 1865:LenkeFor henne kan du bla. lete videre i Kvitseid bygdebok, se Ætte- og gardssoger til venstre i menyen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Eg har bra opplysningar om Knut Gunerius Sandland. Fann han i Kyrkjebok for fødde / døpte. Sender gjerne ei fil til spørsmålstillaren - men er heilt ny på dette så treng hjelp. Altså hels epost adressa til spørsmålstillaren. takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.