Gå til innhold
Arkivverket

[#17812] Linjeskift forfatterspalte?


Gjest Are S. Gustavsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Til innlegg 2351 Innvandring til Norge 1536-1814 er det oppgitt tre forfattere. Dette fører til at opplysninger om antall svar og antall leste forsvinner ut av skjermbildet til høyre for meg. Når det gjelder titler på temaer, så er det ordnet med linjeskift i denne spalten, hvilket muliggjør titler over flere linjer. Kunne ikke dette gjøres også mht forfatterspalten?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det vanlege er at nettlesaren deler sjølv. Men for at biletet skal vera roleg som mogeleg hindrar eg nettlesaren å dela namnefeltet. Så inntil vidare får du heller bruka scrollbaren nede. Problemet fosvinn vel av seg sjølv, ut på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No er han smelta. Eg hadde ikkje same problemet, fordi eg har ein kjempebrei skjerm. (Er det forresten slutt på at status i IT-verda blir bestemt ut frå storleiken på skjermen?) Men så kom eg til å tenkja på at det var rart at ting forsvann ut av skjermen; det burde bli slik at temalista vart smal. Når det tanken var tenkt var det lett å sjå at det eit tema ikkje langt borte ikkje innheldt ordmellomrom, og dermed ikkje kunne delast. Dermed vart det ikkje plass på skjermen. No har eg lagt inn ein del mellomrom i dette temaet og nettlesaren min og din klarer å dela og alt kjem atter inn, sjølv for dei som har liten skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

O' store It-høvding. Vi med små skjermer hilser Dem og er Dem takknemlig for kveldens innsats. Snøen er atter svunnet for våre øine....mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.