Gå til innhold
Arkivverket

[#17824] Hvordan finne en grav?


Gjest Ola Herje Raumli
 Del

Recommended Posts

Gjest Ola Herje Raumli

Hvor god oversikt har de som administrerer alle kirkegårdene omkring i landet? Er det slik at det føres kart slik at man vet hvem som ligger hvor? Hvor kurant er det i så fall å henvende seg til disse instansene for å få hjelp til å få påvist et gravsted. Helt konkret er jeg ute etter en person som er gravlagt i Oslo (Østre gravlund), jeg vet navn og fødselsdata, men ikke dødstidspunkt/gravferdsitdspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Min kontakt med kirkegårdskontorene har gått helt fint. Kjempeservice. Gravene er oppført med evt. feltnr., rekkenr. og gravnr. Jeg har til og med fått tilsendt kart med graven/e markert. Du finner telefonnr. i telefonkatalogen.Det beste er om du vet årstallet for dødsfallet om det er lenge siden. Vet ikke om alle protokollene har kommet på data enda. Men bare prøv å ringe dem. Det kan jo ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.