Gå til innhold
Arkivverket

[#17828] Anna Kristina Kristiansdotter Lindwall (f.1745ca. fra Sverige)


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Anna Kristina Kristiansdotter Lindwall var føldt rundt 1745 i Sverige. Hennes foreldre var Kristian Lindwall og Kerstin Johansdotter (av sigøynerslekt).Har noen noe mere om disse og familien/slekten så er jeg interisert i alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Anna Lindwall var ilag med to personer som er meg bekjent: nemlig soldaten Lars Andreasen Holmstrõm og Fredrik Faltin Hartman. Fikk med Fredrik en sønn som senere fikk barn med Anna Maria Pettersdotter Sõderstrõm (hun var isammens med Hans Olsson bodin), fikk med han sønnen Nikolay Hansen Bodin).Har dere noe innspill så er jeg veldig glad..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Hei Kai.Anna Kristina er veldig inntressant Kai.Fint å ta hennes slekter her. Men blir du sur på meg om jeg sier at overskrifta du har brukt blir litt lite opplysende? Tenker søk etter slekter her.Burde stått Anna Kristine Lindvall( Hartman,Holmstrøm,Kvikk).Eller noe lignende.Da vil flere finne sin slekt. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Takk for at du nevnte det nina. Selvfølgelig skulle det vært nevnt også det i hovedåverskriften... Jeg får huske dette til andre ganger.Har du noen opplysninger om Anna Kristina og hennes menn, eller barn? Vet du foreksempel hva hennes barn het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Kan du ikke legge det inn på nytt Kai.Med ny overskrift.Liten vits å ramse opp en slik stor slekt om ingen finner den. Man må kjenne slektene godt for å vite om Anna Kristina. Legg det inn på nytt,så skal jeg skrive.Om du vil altså...O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Takker ja til at du vil punsche inn litt informasjon om vedkommende og familien. Har nå laget et nytt tema med mer passende overskrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.