Gå til innhold
Arkivverket

[#17862] Kruuse-slægten - Danmark


Gjest Sarah Kruuse Lund
 Del

Recommended Posts

Gjest Sarah Kruuse Lund

Hej, jeg ved ikke om det er her, at jeg kan efterlyse personer - men håber dog på at en venlig sjæl ser denne efterlysning: Jeg forsker i slægten Kruuse fra Korsør, Danmark: historien er den, at 2 brødre kom fra Norge til Lilleø i Korsør, slog sig ned her og har siden fået en masse efterkommere i byen. Jeg kender følgende del af historien (enkelte oplysninger er noget usikre): Peder Hansen Kruuse f. 8 sep. i Korsør - hans far hed Hans Olsen Kruuse f. 17. okt. 1732 i Korsør, hans far hed Ole Hansen Kruuse f. ca. 1695 i Korsør, hans far hed Hans Olufsøn Kruse f. ca. 1670/75 i Korsør, hans far hed Oluf Hansen Kruse f. 1625 i Korsør. Sidstnævntes far skulle hedde Hans Kruuse f? hvor? Håber at høre fra nogen Med venlig hilsen Sarah Kruuse Lund, Korsør, Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.