Gå til innhold
Arkivverket

[#17932] Hvor ble det av Tønnes Asbjørnsen og Kristine Mathilde f.Lohmann ?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Kristine Matilde Lohmann ble født 3. juni 1867 i Bergen av foreldre, Christen Lohmann og Bente martine Bendixen. Kristine Matilde ble viet den 18.oktober 1889 i Domkirken i Bergen med Styrmand Tønnes Andreas Asbjørnsen f.1864 i Mandal. Jeg finner deretter ikke noe ut om dem. Det eneste jeg ser er at i f.t for Bergen 1891 er hun helt forsørget av sin mann som oppholder seg midlertidig i Mandal. Kan noen hjelpe meg å finne noe om denne familien ,så tusen takk. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Benthe Martine Lohmann døde i Bergen 12. januar 1919, 84 år gammel. Hun etterlot seg i følge meldingen til skifteretten bl.a. sønnen Karl Lohmann i Tyskland, sønnen Olaf Lohmann i Kristiania, og datteren Kristine Mathilde, gift med Tønnes Asbjørnsen, bosatt i Baltimore, USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.