Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#17932] Hvor ble det av Tønnes Asbjørnsen og Kristine Mathilde f.Lohmann ?

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Kristine Matilde Lohmann ble født 3. juni 1867 i Bergen av foreldre, Christen Lohmann og Bente martine Bendixen. Kristine Matilde ble viet den 18.oktober 1889 i Domkirken i Bergen med Styrmand Tønnes Andreas Asbjørnsen f.1864 i Mandal. Jeg finner deretter ikke noe ut om dem. Det eneste jeg ser er at i f.t for Bergen 1891 er hun helt forsørget av sin mann som oppholder seg midlertidig i Mandal. Kan noen hjelpe meg å finne noe om denne familien ,så tusen takk. mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Benthe Martine Lohmann døde i Bergen 12. januar 1919, 84 år gammel. Hun etterlot seg i følge meldingen til skifteretten bl.a. sønnen Karl Lohmann i Tyskland, sønnen Olaf Lohmann i Kristiania, og datteren Kristine Mathilde, gift med Tønnes Asbjørnsen, bosatt i Baltimore, USA.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Tusen takk Yngve.mvh Jan Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Hvilke kilder kan jeg finne ut mer om disse i Baltimore og han i Tyskland på? Noen tips?mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Er fortsatt intressert i å få vite mer om denne familien. Noen barn? mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.