Gå til innhold
Arkivverket

[#17954] Bergen Historisk Forenings skrifter - oppslag


Gjest Renathe-Johanne Wågenes
 Del

Recommended Posts

Gjest Renathe-Johanne Wågenes

Er det noen som har gamle skrifter fra Bergen Historisk Forening??? I bok nr 28 og 29/30 (begynnelsen på 1900-tallet)er en av mine forfedre omtalt, men jeg vet ikke mer enn dette da den informasjonen er hentet fra en annen bok. Hans navn er Leonhard Dahlgreen og var politibetjent i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Utne

I helga har eg tilgong til mange årgangar i det aktuelle tidsrommet. Eg kan kikka etter om eg har 'åndsnærværelse' til å hugse det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe-Johanne Wågenes

Ja lokalt her i kommunen har vi dem ikke. Har prøvd noen antikvitetsforretninger. Kanskje Bergen kan hjelpe?! Flott om Utne kan se hva han får til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Utne

Eg har begge hefta, nr. 28 frå 1922 og 29/30 frå 1923/1924. Hefte 28 er 150 sider om Årstads historie, 29/30 har fleire artiklar over 200 sider.Du kunne sende meg ein mail så kan vi sjå kva vi kan få til. utne(at)apexmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.