Gå til innhold
Arkivverket

[#17997] Kilderegistrering i Vang, Hedmark


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg har tidliger lagt ut sjeleregistrer fra 1732. Det savner selskap. Er det noen som holder på med noe som kan legges ut på Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Vel, Hedmark Slektshistorielag har registrert begravde: 1734-1914. døpte 1813-1900, Gifte 1814-26, 1841-1900 i Vang Hedmark. Dette er ikke korrekturlest enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Jada, men det tar tid og det er ikke bare Vang men også Stange med anneksene Ottestad og Tangen,,Romedal,Løten, Furnes, Hamar, Ringsaker med anneksene Veldre og Brøttum + Nes. Mye er registrert og mer er på gang, noe er ferdig korrekturlest og mye magler det korrekturlesning på. Vi har foreløpig ikke planer om å legge dette ut på nett. Har nå eget domene og planlegger sider der, men som sagt, foreløpig trykker vi opp hefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øivind H. Thingvold

Jeg spurte bare fordi jeg tenkte at det kanskje var flere som hadde lyst til å helpe til. Men har dere nok folk så er jo det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Vasaasen

Nok folk får vi vel aldri tak i ! Spesielt når det gjelder korrekturlesing har vi prekært behov for flere. De fleste vi har i arbeid i regi av Hedmark Slektshistorielag vil registrere, mange synes nok at det er 'skumlere' å være den som korrekturleser? Vi vil gjerne forsøke å organisere flere, både til registrering og korrekturlesing !med hilsen Steinar Vasaasen leder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.