Gå til innhold
Arkivverket

[#18021] Voss kyrkjebøker (ca 1840- ) - treng du oppslag?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg skal til å snurre meg gjennom desse kyrkjebøkene - trur eg har fått heilt fram til 1900. Er der nokon som vil ha utført oppslag, kan dei seie i frå, så skal eg prøve å hjelpe innan rimelege grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Hei Aase,takk for tilbudet. Jeg ville være glad hvis du kunne se etter et ektepar fra Eimstad i Voss:Ole Aslachsen Eimstad (f. ca. 1798) og Mar(i)tha Brynildsdatter Løne (f. 1801) giftet seg i Voss 22. juni 1819.I databasen Utflytta fra Voss 1837-1864 finner jeg Ole (42), Marta (37) og 6 barn (Aslak + 5 b. uten førnavn). Reisemål: Askøen Gaarden Frydenlund, År: 1838. Jeg vet at Aslak og sin bror Brynild slo seg ned i Bergen og tok borgerskap der. Men det ser ut til at foreldre vendte tilbake til Voss. I hvert fall finner jeg i 1865-tellingen på garden Eimstad i Vangen sogn en 'føderaadsmand' Ole Aslags. (69 år g.), gift med Brithe Olsdtr (55).Jeg ville gjerne vite når Ole A. og hans 1. kone Marte B. døde og evtl. når Ole giftet seg med sin 2.(?) kone Brithe.Hilsen Barbara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ekteskapet finn eg i 1854; datoen er 28.06, men der står noko under som eg har vanskeleg for å sjå - det ser mest ut som 1855 (film er no ein gong film!). Brudefolket er enkjemann Ole Aslachsen Eimstad, 57 år, og enkje Brita Olsdtr. Brække, 43 år. Hennar far er Ole Mikkelsen.Eg skal holde utkik etter dei aktuelle dødsfalla óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg har prøvd å hjelpe ei dame i USA med å finne forfedrane hennar. Har då funne fram til Niels Johanneson f. ca. 1818 og gm. Margrethe Hansdatter (frå Moster, Finnås), sjå tema 16706. Niels (eller Njel som det står på Family Serach) budde på Fagerland i Sveio (Hordaland) før dei emigrerte til USA. Eg har funne dei i Sveio bygdebok nr.1.Her står det ingenting om kvar Niels kom frå. Dama i USA meinar å ha opplysningar om at far til Niels heitte Johannes Johannesson og at dei kom frå Voss. Er det mulig å finne ut noko om dette?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har ikkje fått filmen som dekkjer 1818 enno, men ein rask sjekk på Familysearch (IGI) gjev ingen som passar. Og vigsla var vel i Sveio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei !Vigsla var i Finnaas 21. oktober 1846 (Fam. search). Margrethe var frå Finnaas. Eg har funne hennar slekt langt tilbake i Bygdebøkene for Bømlo. Når det gjadlt Niels finn eg berre at han budde på Fagerland (Bjørkelio) ei tid og at han flytte derfrå. Det står ikkje kor han kom frå, så eg veit ikkje kor Diane Johnson (ho eg prøver å hjelpa) i USA har fått vita namnet på faren og at han kom frå Voss. Niels og Margrethe 'Lake Mills' Winnebago county Iowa der han døydde i 1902.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Finner du fødsel og død til Anna Larsdotter Haugo, f. 1869 på Haugo og død oktober 1942 på Sætre, Voss?Hennes foreldre Lars Knutson Haugo (1834-1886) og Guro Eriksdtr Øvsthus (1837-1915), gift 1861 har jeg heller ikke eksakte datoer på.Hvor langt tilbake har du kirkebøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Akkurat no er eg utan leseapparat nokre dagar, men eg skal sjekke Anna når eg får det att. Eg har filmar frå ca 1850 no, men ventar fleire frå ca 1815, så då kan eg sjekke dei andre.Elles veit du vel gjerne at Voss er rimeleg bra representert her på DA, likeeins på Familysearch. Der har eg funne 'det meste' av det eg no arbeider med å få bekrefta i originalkjelda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Ang. innlegg 2:Jeg har også sjekket om mine 3x tipp-oldeforeldre døde i Bergen - evtl. hos sine barn eller i en sykehus, men hverken Ole Aslaksen eller Marta Brynildsdatter er oppført under Begravde i Bergen (heller ikke som Ole respektive Marta Eimstad). Ellers er Marta ikke å finne i databasen for døde i Askøy 1742-1927.Egentlig tror jeg at begge to døde i Voss (Marte før 1854, Ole mellom 1865 og 1875).Hilsen Barbara L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Svein Hansen

Hei Aase. Håper du kan hjelpe meg med opplysninger om Anne Marie Nielsdatter.Er født på Voss/Vossevangen ca. 1824/25. Hvilken dato er hun født? Når er hun døpt og hvem er faddere? Nå ble hun komfirmert? Finnes det noen opplysninger om foreldrene? Ved folketellingen i 1865 er hun bosatt i Bergen. Håper du kan hjelpe meg med opplysninger. Hilsen Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg skal sjekke det når eg får den filmen, truleg i løpet av eit par veker. Har du ei lenke til ft 1865, eventuelt andre stader du har funne henne i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Hansen

Finner som sakt Anna Marie Nielsdatter i f.tellingen for Bergen i 1865 og har da en datter Caroline og er logerende og vaskekone.Anna Marie er der født 1825 Wosevangen prstgld.Anna Marie skal ha giftet seg med Lars Vihem Ellingesen,husfader og skredersvend,født 1826 Bergen.En finner en Anna Marie Ellingsen i f.tellingen for Bergen i 1900 er da enke og fattigunderstøt.Der stemmer ikke f.år. som da er 1829.Dette er de opplysninger jeg har. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det er det siste fødselsåret som ser ut til å vere rett i følgje vigslaLenkeher står også eit forslag til dato, så eg trur nok eg skal finne henne når eg berre får filmen. Kanskje er kurvekona på linja over i 1865 mor hennar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.