Gå til innhold
Arkivverket

[#18028] Julie Regine Michaelsdtr. f.30.07.1843, Brønnøysund,(Nordland)Kven var foreldra?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ho gifta seg med Lars Kristian Torgersen, 08.09.1867,(på Tjøtta) er det nokon som har opplysningar om foreldra hennar?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Hansen

Dette er registrert på Familysearch:JULIE REGINE MIKKELSEN Christening: 30 JUL 1843 Bronnoy, Nordland, NorwayFather: MICHAEL INGVOLDSENMother: BIRGITHE LARSDR-----MICHAEL ENGVOLDSENFather: ENGVOLDMarriages: Spouse: BIRGITHE ELISABETH LARSDR Father: LARS SIVERTSEN Marriage: 26 DEC 1843 Bronnoy, Nordland, NorwayHusband Age at Marriage: 25Wife Age at Marriage: 31-Olaf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk til deg Olaf!Det er heilt utruleg! Eg har prøvt alle mogelege utvegar for å sjå om eg kunne finna opplysningar på FS..... :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

Hei. Julie Regine ble født 22.juni 1843. Faren var Michael Engvoldsen som var dreng på gården Nordhus i Brønnøy. Han var fra Løten i Hedmark. Mora Birgitte Elisabeth Larsdtr. var fra Kjølsøya i Brønnøy og hennes foreldre var Lars Sivertsen og Malene Julsdtr. Det finnes aner bakover i Brønnøy for begge disse.Som Olaf sier giftet Michael og Birgitte seg i 1843.Vi arbeider med gårds- og slektshistorie for Brønnøy, og det kunne være interessant å vite om du har dødsår på Julie ? Ser at Lars er enkemann i 1875. Han var fra Vevelstad sogn i Tjøtta.MvhTor Mathisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Tor. Eg har fått opplyst frå ein som har slått opp i kyrkjeboka at Julie vart f. 30.07.1843, du skriv ein heilt anna dato...Frå samme har eg også fått opplyst at ho døydde 12.10.1875, så det var ein ganske 'nybleven' enkemann.Du har kanskje eksakt f.dato på Lars Kr.Torgersen då? Han vart f.1841, har eg skreve, men det er kanskje frå F.T. eg har det...Eg skulle også gjerne hatt f.dato/d.dato(eller berre f.år/d.år) på Birgitte og Mikael, noko lengre bak enn det, er ikkje naudsynt, då eg lagar eit slektstre med 7 gen.(til og med foreldra til Julie Regine)Tusen takk for hjelpa!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

Hei. Datoen 30.07 er Julies dåpsdag.Når det gjelder Lars er han fra Vevelstad og det har jeg ikke, men jeg skal sjekke Birgittes fødelsår senere.Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune O. Steinset

Hei.Birgitte er født 1812 Kjølsøy, og døde 9/5-1870 Mosheimsvikran. Mikkel født ca.1818 Løten, døde 14/5-1846 (bortkommen på Vefsenfjorden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Tor, så det var feil opplysningar eg hadde, Takk skal du ha!!Til Rune O Steinset, Takk også til deg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Johansen

Hei Mariann.Jeg har ikke fødseøsdato på Lars Kristian Torgersen, men han døde 24. januar 1908, av kreft. Etter at han ble enkemann i 1875 giftet han seg på nytt med Johanna Serina Hansdatter, og de var bosatt på Stokka i Vevelstad. Ved skifte etter hans død er det opplyst at han etterlot seg 7 barn, 3 fra første ekteskap og 4 fra ekteskap 2. Lars Kristian var fra gården Sætra i Visten/vevelstad.mvh Agnar Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg hadde allereide desse opplysningane, men takk iallfall!Eg manglar altså f.dato/år, men eg skal prøva andre utvegar...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.