Gå til innhold
Arkivverket

[#18029] Franz Josef Schmidt m famile i Nebbenesbakken og Drøbak


Gjest Anita Ferretti
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Ferretti

Franz Josef Schmidt, født i Tyskland. Sted og dato ukjent. Var barberer i Drøbak sentrum/torget. Bosted: Nebbenesbakken. Død mellom 1898 og 1900. Ikke registrert i folketellingen i 1900. Gift med Anna Mathilde f. Andersdatter i Larvik 1867. Fikk 6 barn, de to eldste emigrerte til U.S.A. Hennes far: Anders Hansen, mor: Ingeborg Nielsdatter.Kjenner noen til Nebbenesbakken? Kjenner noen til denne familien? Jeg står helt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest runar pakusch tur

eg er frå bodø og eg savner pakusch familien. er det noen som veit noko kan nokon skrive noko. tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Til Runar.Om spørsmålet om Pakusch Tur ikke har noe med Josef Schmidt og Nebbenesbakken å gjøre bør du legge spørsmålet ditt inn som eget selvstendig innlegg. Hver gang noen svare på det går det melding fra DA til Anita Ferretti og ingen ting til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.