Gå til innhold
Arkivverket

[#18051] Døde i Bergen 1912 - 1972


Gjest Tore Turøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Turøy

Er det mogeleg å få vite meir om35938 295 Birkeland Karine Jul 09 1954Til dømes når og kvar ho var fødd og om det var etterlatte?Mvh Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var født i Manger 13. desember 1864. Hun var enke etter Jan Birkeland, død 12. juli 1918, og som arvinger er det nevnt 8 barn, og to døtre av en avdød sønn: Ragna, i Toronto, Martin, Chicago, Borghild, Canada, Hjalmar, Oslo. Emma, USA, Georg, Oslo. Solveig, Bergen, Margit, Bergen, Brynjulf, død, etterlatt seg to døtre, bosatt i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Tusen takk for svar, men det var nok ikkje henne eg var på jakt etter. Ho som eg søkjer etter heitte Karine Johanne Olsdatter og var fødd i 1871. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HERDDAAP&variabel=0&postnr=1780&fulle=true&spraak=n>Lenke .Ho gifta seg i 1901 med Karl Martin Sivertsen Birkeland Lenke .Han døydde i 1908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Eg trur eg har funne henne gift opp att i Bergen i 1910 LenkeKan du finne ut om ei av desse to var fødd 01.04.1871?46511 116 Nikolaisen Karine Aug 13 194264074 95 Olsen Karine Johanne Ladegårdsgt. 34 B Mar 21 1960Og i tilfelle, kven var arvingar?Mvh Tore Turøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.