Gå til innhold
Arkivverket

[#18086] Amund Hermundsen d. 1914 og Olufine Hermundsen d. 1930 -- dødsmeldingar Bergen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Amund Hermundsen, skreddarmeister, døydde i Bergen 24.3.1914, dødsmelding side 352Olufine Hermundsen, enkja etter Amund, døydde i Bergen 31.7.1930, dødsmelding side 158Dei fekk ti born, men minst tre av dei døydde i ung alder. Kvar vart det av dei andre? Dei skal ha høyrt til den apostoliske kyrkjelyden i Bergen!Kan dødsmeldingane hjelpa oss?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det ble holdt skifte etter begge ektefellene i 1930. Da var det i live fire barn: Olga Eide, Øvre Kalfarlien 6 i Bergen, Emma Horntvedt, Nordråksgate 1, Gudrun Eide, Kirkev. 73, og Michal hermundsen, Chile, Syd-Amerika, dessuten var sønnen Håkon M. Hermundsen med, han var død 25. mars 1924, men hans enke Janny satt i uskiftet bo etter ham, og han hadde vært i live da faren døde.I dødsmeldingen ved farens dødsfall i 1914 var det de samme fem barna. Da var Håkon M. Hermudnsen pastor og bosatt i Kristiania, Michal var i 'Cile', mens Gudrun var gift med kaptein Eide, og bodde i Baltimore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Birger Forsmo

Jeg beklager Lars at jeg 'bryter meg inn' på denne måten! Men saken er den at jeg i kveld har fått spørsmål om en mann som fikk en sønn i Rødøy/Meløy. Denne mannen heter Mons Hermundsen og var fra Luster. Sønnen var født i 1862 på Halsa i Meløy.Jeg håper at du kan løse mysteriet. Jeg takker på forhånd for all mulig hjelp.Med vennlig hilsen Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eit godt høve til å takka Yngve for desse fine opplysningane som kom etter at eg nettopp var faren utanlands i 2003!Til Birger: Eg reknar med det er Hans Christian Helberg Monsen du har i tankane? Han var fødd i Meløy 23.8.1862 og vart gift med ei jente frå Halsa. Denne Hans var son av Mons Hermundson (1836-1864) frå plassen Dulsviki under garden Lingjerde i Luster. Han gifte seg i Meløy 19.10.1862 med mori til son sin, Martha Marie Christensdotter frå Herstad i Meløy (1836- ), som gifte seg att etter at Mons miste livet under fiske på Finnmarkskysten.Eg manglar framleis ein del detaljar om denne huslyden, men forfedrane til Mons er grundig handsama i Gards- og Øttesoga for Luster.Kanskje du kan hjelpa meg med manglande detaljar om ætti i Meløy/Rødøy?Med venleg helsing,Lars E. Øyane (loya@online.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal du ha, Lars! Dette var flott og raskt levert.Joda jeg har kontakt med denne familien og har en del av etterkommerne. Det var barnebarnet til Hans Kristian som lurte på om jeg kunne finne ut noe mer om denne Mons som omkom oppe i Finnmark.Jeg tar kontakt via mailen til degMed vennlig hillsenBirger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.