Gå til innhold
Arkivverket

[#18153] Silk


Gjest Jonny Mydland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland

Hei! Jeg søker opplysninger om Johan Fredrik Andersson Silk (også kalt Stilk), død 1877. Han reiste med Augusta Magnusdatter (Ottosdatter?) Holm (Horn?), født 1844 i Bolstad sogn i Dalsland av foreldre Magnus Johannesen og hustru Gustava. De har disse barna jeg vet om: Olger Aleksander Johansen Silk, f.9-12-1868 i Karlstad?, Värmland i Sverige, dpt.10-12-1868 s.s. Stor etterslekt (Han er farfar til min farmor). Ida Mathilde Silk -'Svenske Ida', f.2-8-1874 i Borge, dpt. i Fredrikstad. Jeg vet om noe etterslekt. Josefine Fredrikke Silk, f.1-6-1877, dpt.24-9-1877 i Borge. Ingen videre opplysninger. Nå lurer jeg på om det er mulig for noen å sjekke kirkebokinnførslene til de to jentene ovenfor. Jeg er interessert i alt som står der! Videre tror jeg det er meget sannsynlig at Johan Fredrik Silk ble gravlagt i Borge i Østfold. Kan noen sjekke dette for meg? Jeg er også interessert i alle opplysninger om Johan Fredriks og Augustas bakgrunn! På forhånd takk! Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.